Nové kreatívne prístupy ako aj spôsob, akým VUB nadviaže na ATL kampane s Petrou Polnišovou, uvidíme už vo februári, avizuje This is Locco. VÚB dosiaľ v online kampaniach spolupracovala s agentúrou Elite Solutions.
„Chceli sme si vybrať partnera, ktorý je odhodlaný, ochotný a schopný realizovať online aktivity pre našu značku. Vybrali sme si na základe hodnotenia primárne kvalitatívnych kritérií, to znamená kreatívne zadania spolu s hodnotením kvality tímu. Netradične sme požadovali aj osobnú prezentáciu priamo v agentúrach a stretnutie s tímom, ktorý by pre nás perspektívne pracoval,“ opisuje priebeh tendra Peter Stopiak, vedúci oddelenia marketingu a elektronických médií VÚB banky.
Agentúra hovorí o príležitosti predstaviť vlastný pohľad na efektívnu prácu s celým online prostredím.
„Značka, ktorá dlhodobo servisuje viac než 1,2 milióna klientov, má v rámci svojich rôznych cieľových skupín potenciál využiť všetky kanály naplno. A práve na to sme sa zamerali pri príprave tendra, ktorý bol asi najrozsiahlejším za uplynulý rok,“ uviedol creative leader This is Locco Juraj Kováč.
„Okrem kreatívnych ciest sme ukázali aj koncept práce s konverziami od návštevníka až po relevantný lead či stratégiu testingu a budovania engagement,” dodal J. Kováč.
Reklamnou agentúrou VÚB banky je Istropolitana Ogilvy, ktorá pre značku pripravila spomínané kampane s P. Polnišovou. Elite Solutions mala na starosti napríklad online kampaň s televíznymi postavami Cuky Luky.