Slováci majú za sebou prvý februárový víkend, počas ktorého venovali čas aj sledovaniu televíznych programov. Ktoré patrili k najúspešnejším? Pozrime sa na jednotlivé dni.
Duel šampiónov si pozrelo viac ako 260-tisíc divákov
Záver pracovného týždňa patril triumfu seriálu Mama na prenájom III z produkcie Televízie Markíza, ktorý si nenechalo ujsť 374-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. V tom čase vysielala konkurenčná Televízia Joj kulinársku šou Bez servítky, ktorá oslovila 288-tisíc divákov a úspešná bola aj verejnoprávna RTVS s Duelom šampiónov s 267-tisícmi divákov.
Počas večerného hlavného vysielacieho času dominoval najmä Vtip za stovku, ktorý prilákala 348-tisíc divákov, ako aj šou Milujem Slovensko s 331-tisícmi divákov.
Druhá sledovaná cieľová skupina si však zvolila trochu iný program. Na prvom mieste bola Mama na prenájom III s trhovým podielom 24,6 percenta, ale druhé miesto už obsadil Harry Potter a Fénixov rád s 18,4 percentami trhového podielu.
Do najlepšej pätice programov patrili nielen šou Milujem Slovensko s 15,3 percentami trhového podielu, ale aj relácia Reflex s 24,3 percentami a Vtip za stovku so 14,3 percentami.
Za celý piatok získala Skupina Markíza 35,4 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,1 percenta, RTVS bola nad 10 percentami a spravodajská televízia TA3 získala 1,3 percenta.