Aktualizácia: Nová sezóna sa začala pre Markízu debaklom, rad za radom neuspeli všetky jej intenzívne propagované programové novinky. Seriál sesterskej Novy Dokonalý svet v cieľovej skupine 12-54 prepadol s podielom 17,8 %, prvý diel šiestej série denného seriálu Panelák na Joj uprednostnilo až 39,0 % mladších divákov. V strategickej cieľovke 12-54 išlo so 455-tisíc divákmi o najsledovanejší program dňa.

Všetky novinky Markízy včera predbehla Joj (aktualizácia)

Oproti výsledku v 12+ si výrazne polepšila Partička, dosiahla podiel 27,9 %. Ani to však nestačilo na premiérových Profesionálov na Joj, pozrelo si ich 33,9 % mladších divákov. Jednotka STV konkurovala s filmom Klub pozostalých, v 12+ dosiahol pre stanicu nadpriemerných 16,9 %.

Optimistický štart nemajú za sebou ani Nočné Televízne noviny (26,6 %) a Adela show (22,6 %). Joj sa proti nim vyzbrojila nezostrihaným príhovorom Nory Mojsejovej z posledného vydania šou Kapor na torte. Operatívne nasadený a iba v daný deň propagovaný program k obrazovkám pritiahol až 44,5 % divákov z cieľovej skupiny 12-54. Podiel nad 30 % dosiahla aj nasledujúca repríza šou Česko Slovensko má talent.

Joj pripadlo s podielom 33,9 % v 12-54 aj celkové víťazstvo v prime-time, Markíza skončila druhá s výsledkom 27,0 %. 


Zverejnené 10:00:

Dokonalý svět 15,4 %, Partička 22 %, Nočné Televízne noviny 24,8 a Adela 20,6 %. To sú čísla včerajšieho veľkého premiérového večera televízie Markíza v cieľovej skupine 12 +. Rozhodne z nej neurobili lídra.

Televízia Joj kontrovala, naopak, úspešne. Panelák sa vrátil s podielom nad 34 % a Profesionáli s 30 %. Joj špeciálne, bez opory v programových plánoch, nasadila proti premiére novej nočnej ofenzívy Markízy - Nočné Televízne noviny a Adela - nezostrihaný monológ Nory Mojsejovej. Pôvodne bol vysielaný ako súčasť relácie Kapor na torte. Presne 34-minútová relácia mala podiel 44 %.

Správu budeme aktualizovať o dáta v cieľovej skupine 12-54. Mediálne.sk ich práve zisťuje.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.