Ďalší výrobca televízorov ohlásil uvedenie appky pre video-on-demand platformu Voyo na televízoroch s internetovým pripojením. Po Panasonicu a Samsungu tak chce spraviť juhokórejský LG.
Ako informuje server Digizone.cz, výrobca techniky plánuje sprístupniť aplikácie pre české Voyo.cz aj slovenské Voyo.sk. LG už inštaluje pre zákazníkov na týchto trhoch aplikáciu Sme TV a ponúka on-demand filmy z knižníc videotéky Topfun a stanice Filmbox.
Voyo.sk je dostupné zatiaľ iba na smart televízoroch značky Panasonic. Materský koncern CME (Markíza, Doma, Dajto) uzatvoril strategické partnerstvo aj so spoločnosťou Samsung, ktorá bude ponúkať appku Voya na všetkých trhoch mediálnej skupiny. Stalo sa tak už v Česku, Rumunsku, Slovinsku aj Chorvátsku. V Slovinsku spolupracuje Voyo aj s Philipsom.
On-demand knižnica sprístupňuje balík niekoľkých stoviek filmov a archív relácií staníc CME za jednotný mesačný poplatok. Na Slovensku si službu za necelých 6 eur na mesiac predplácalo v treťom kvartáli okolo 10-tisíc ľudí. V Česku to je dvojnásobok, česká Nova tam však počítala až so 100-tisíc predplatiteľmi na tento rok. Viac informácií.
Zaujímavosťou je, že LG tiež ohlásil televíznu appku pre on-demand službu HBO Go, a to tiež pre český aj slovenský trh.
Digitálny videoarchív pay TV kanálu HBO sprístupňuje pre svojich predplatiteľov filmy, seriály a dokumenty na „smart“ zariadeniach, teda mobiloch, tabletoch a televízoroch s mobilnými operačnými systémami.
V Česku už HBO Go funguje u menších internetových providerov, na Slovensku službu ako prvý začal ponúkať na jeseň martinský operátor Martico.