Televízia Markíza kraľovala televíznemu trhu aj v pondelok 5. mája 2025. Podvečerný Sľub opäť potvrdil svoj status mimoriadne obľúbeného diváckeho megahitu, keď sa v oboch relevantných cieľových skupinách stal celkovo najsledovanejším programom na celom trhu. Druhé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti obsadila v komerčnej cieľovej skupine 14-56 hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. Ďalšie víťazstvo si pripísal na konto aj večerný kriminálno-dramatický seriál Vina, ktorý doslova prevalcoval konkurenčný pôvodný seriál z orientálneho prostredia.

Celkovo najúspešnejším programom sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový megahit Sľub. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 dosiahol vynikajúci rating 8,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 37,9 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj dramaticky zaostala, keď získala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 13,1 %. Sľub zároveň porazil aj všetky konkurenčné prime-time programy vrátane večerného seriálu Lásky v Istanbule.
Aktuálny televízny fenomén zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 639-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ho vychutnalo skvelých 517-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhým najsledovanejším pondelkovým programom sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, keď v cieľovej skupine 14-56 suverénne zvíťazila s ratingom 7,3 % a vysoko nadpriemerný trhovým podielom 29,5 %. Konkurenčné relácie Krimi (share 17,8 %) a Noviny TV Joj (share 16,3 %) v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, večerné Správy na verejnoprávnej Jednotke si zvolilo dokonca len 8,6 % z divákov pri obrazovkách.
Súhrn najdôležitejších udalostí dňa zo všetkých regiónov Slovenska, ako aj z celého sveta, si na úvod tohto týždňa zaplo až 751-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah na trhu. Celkovo si večerné spravodajstvo trhového lídra nenechalo ujsť 463-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V čase po 20:30 hod. sa suverénne prvou diváckou voľbou stala tretia premiérová epizóda 2. série strhujúceho kriminálno-dramatického seriálu Vina. V pondelkovom rebríčku sledovanosti jej patrila fantastická tretia priečka, keď zaznamenala víťazný rating 7,1 % a doposiaľ tretí najvyšší trhový podiel 26,8 % v cieľovej skupine 14-56. Nedala tak ani len najmenšiu šancu konkurenčnému seriálu Lásky v Istanbule, ktorý na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal iba marginálny podiel na trhu 7,6 %.
Doslova herecký koncert najžiarivejších hviezd ako Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková či Ján Dobrík, ku ktorým sa v druhej polovici seriálu pridali ďalšie herecké osobnosti ako Monika Hilmerová, Alexander Bárta, Kamila Heribanová, Petra Kolevská Vančíková či Eva Mores, si v čase vysielania Viny zaplo až 558-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Podmanivý seriálový zážitok pritiahol k obrazovkám celkovo 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je dokonca druhá najvyššia sledovanosť od štartu Viny.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 37,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 26,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,7 %).

Veľká novinka v Sľube: Do seriálu prichádza veľká herecká hviezda

Markíza prekvapuje: Prezradila veľkú vec, chystá takýto nový seriál

Po mesiacoch ticha je tu jasná správa Jojky o obľúbenom seriáli: Čoskoro sa vráti!

Na nože sa lúči s divákmi. Markíza prezradila, aké má ďalšie plány so šou

Takáto zostava v Inkognite ešte nebola: Hádačmi budú hokejové legendy

V Bez servítky sa začína naozajstné peklo. Tento týždeň nebude len o varení
