Pondelkový večer bol opäť jeden z tých, ktorý nepozná porazeného. Recyklovaní Susedia (priemerný počet divákov 779 tis., rating 17,0 % / share 41,4 %) na Markíze prekročili štyridsiatku, neštandardne vynikajúco sa darilo romantike v podaní filmu Rosamunde Pilcher: Kráľovna noci (473 tis., 10,3 % / 26,4 %) na Jednotke a v nadpriemere skončilo aj C.S.I.: Kriminálka Miami (393 tis., 8,6 % / 21,6 %) na Joj. Televízie si tak medzi sebou prerozdelili rôzne cieľové skupiny k všeobecnej spokojnosti.
Pondelkový prime-time:
Denné relácie:
Po skončení Susedov už ale Markíza spokojná byť nemohla. Nadväzujúce Vilomeniny (507 tis., 11,1 % / 30,5 %) s hercami z Ordinácie v ružovej záhrade proti zubárkam spadli na nezvyklo nízke hodnoty. Počas Susedov postupne narastajúci balík divákov v priebehu reklamného brejku dramaticky klesol a už sa na Markízu nevrátil, čo zapríčinilo mimoriadne nízku nábehovú krivku pre show Vila Rozborila.
Denný seriál Panelák (360 tis., 7,9 % / 23,1 %) stratil oproti minulotýždňovej premiére takmer 300-tisíc divákov, vtedy však bola sledovanosť nadhodnotená pre marketingovú kampaň pred spustením. Napriek tomu, že seriál TV Joj dosiahol včera najslabšie výsledky, stále ide na pomery televízie o silný nadpriemer.
Po desiatej na Jednotke vstala z mŕtvych Klinika Grace (208 tis., 4,5 % / 17,3 %). Paľba (383 tis., 8,4 % / 35,0 %) na Markíze vďaka neúspešným Vilomeninám dopadla iba priemerne, nadväzujúci city-soap 112 (219 tis., 4,8 % / 32,1 %) ešte horšie. Joj ponúkla klasicky úspešne ďalší diel C.S.I.: Kriminálka Miami (232 tis., 5,1 % / 23,4 %) a erotikou lákajúce Črepiny s hviezdičkou (127 tis., 2,8 % / 24,4 %).
Markíza (37,2 %) sa v prime-time pre z hľadiska čísel nepodarené Vilomeniny a oslabené spravodajstvo vzdialila štyridsiatke, silnou dvojkou bola Jednotka (22,2 %) a na chvoste, avšak určite nie s dôvodom na nespokojnosť, TV Joj (20,2 %).
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.