Aký to bol rok?
Pre mňa a mojich spolupracovníkov úspešný. Modré z neba, ktoré sme tvorili a vyrábali, sa stalo najsledovanejším nespravodajským programom sezóny v oboch hlavných cieľových skupinách. A som rád, že i Markíza ako komerčná televízia vďaka tomuto programu poslúžila i tak, že – jednoducho poslúžila (tým, ktorí boli na to mnohokrát odkázaní). Pre vysielateľa taký obchodný a ľudský balíček „dva v jednom“.
Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Nechcem a nebudem hodnotiť celú brandžu ako takú, to nechám na „väčších“ kormidelníkov. Mojou súkromnou udalosťou bolo to, že Modré z neba robili len ľudia, ktorí majú túto reláciu radi a prestali sa tohto procesu zúčastňovať takí, pre ktorých to bol len prostriedok finančného vydierania televízie a ktorých dobrovoľný odchod z relácie si diváci nevšimli ani na sekundu.
Čo vás čaká na budúci rok?
Je príjemné, ak nie ste veľmi odkázaní na manažérov a vašu televíznu existenciu nikto nespochybňuje jednoducho preto, lebo máte výsledky. Usilujem sa o to pomerne úspešne už 14 rokov. Ak by mi to vydržalo i v roku 2011, budem spokojný. A čo sa týka Blue Production, celkom by som v našom portfóliu privítal ďalšiu zmysluplnú reláciu. Niečo sa črtá.