Akú známku by ste dali roku 2011 z pohľadu vašej firmy a prečo?

Asi by som nám spokojne mohol dať jednotku. Modré z neba bolo najsledovanejšou cyklickou reláciou slovenského televízneho trhu a podľa viacerých nezávislých prieskumov i najobľúbenejšou. Ale pripisujem za jednotku malé mínus, lebo sa nám nepodarilo splniť si predsavzatie, ktoré sme si minulý rok dali – že k Modrému vyprodukujeme ešte jeden formát, napriek tomu, že ponuky a možnosti boli. Vari to v tomto roku dobehneme realizáciou istého seriálu.

Aký bol najpozitívnejší moment pre vašu firmu v posledných 12 mesiacoch, čo patrilo naopak k menej príjemným rozhodnutiam?

Vilo Rozboril: Okrem Modrého z neba chystáme aj seriál

Úprimne, rok 2011 bol u nás veľmi zastabilizovaný. Som hrdý na svojich spolupracovníkov, ktorí, z môjho pohľadu, patria k špičke na trhu a Modré z neba nerobia len preto, lebo znamená pre nich stabilný príjem, ale hlavne preto, lebo ho majú radi. A ja mám za to rád ich. Dúfam, že nie som zaslepený :-).

Aká udalosť mimo vašej spoločnosti patrila z pohľadu biznisu, v ktorom pôsobíte, k zlomovým / najzaujímavejším / znepokojujúcim?


Zlomové momenty mi nenapadajú, takže možno tie z môjho pohľadu zaujímavé:

  • Katastrofické spracovanie Šéfky. Podľa mňa prepadák roka. Hlavne mi je ľúto zabitia dobrej licenčnej predlohy. A mám vážne podozrenie, že Nora za to nemohla.
  • Veľký úspech Farmy. Až taký veľký som nečakal, asi mu pomohlo i čaro letného schedulingu.
  • Návrat Paneláku „do hry“ po tom, ako mu na jar zvonil umieráčik. Ale nič sa nedá robiť – Andy je Andy. Sme silný ročník :-).
  • Úspech Šehery aj v segmente 12-54 a dokonca i u mužov. Na druhej strane, mal som možnosť trochu odpozorovať robotu tureckej produkcie a myslím si, že naše pohŕdanie ňou je trochu taký maličký komplex. Majú to, „chaloši“, presne vypočítané.
  • Všetky ostatné úspechy či neúspechy rôznych formátov rôznych televízií som očakával.

Prognózy vývoja reklamného trhu v budúcom roku nie sú veľmi optimistické. Ako sa na rok 2012 pripravujete a aký dopad môže mať štvrtý rok pokračujúceho poklesu na trhu na Váš segment?

Uf. Náš segment pripravujeme z pohľadu reklamy na rok 2012 veľmi dôkladne. Ak bude najhoršie, budeme si reklamu počas vysielania Modrého z neba kupovať sami :-). Prepáčte, ale skutočne fundovanú odpoveď na túto otázku nechám naozaj na tých, čo sa tomu rozumejú viac. Mne v tejto chvíli stačí to, že Markíza chce do Modrého z neba investovať rovnaké peniaze ako minulý rok.


Prečítajte si ďalšie odpovede v seriáli MEDIÁLNI LÍDRI 2011

Vilo Rozboril: Okrem Modrého z neba chystáme aj seriál