Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získal seriál Mama na prenájom. Sledovalo ho 322-tisíc divákov. Na druhej priečke skončila šou Milujem Slovensko, ktorú si pozrelo 284-tisíc ľudí.
Ruža pre nevestu prilákala k televíznym obrazovkám 244-tisíc divákov. Na štvrtej priečke skončila vedomostná súťaž Duel, ktorú si pozrelo 239-tisíc ľudí. Rebríček top päť dopĺňa Reflex, ktorý videlo 233-tisíc divákov.

V rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 skončila na prvej priečke Ruža pre nevestu s trhovým podielom 17,1 percenta. Na druhom mieste bola Mama na prenájom, ktorá získala 19,5 percenta trhového podielu.
Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta na tretej a štvrtej priečke získalo 13,7 a 14,8 percenta trhového podielu. Šou Milujem Slovensko si pripísala 12,8 percenta trhového podielu.
Najvyšší celkový trhový podiel dňa (28,8 percenta) získala Markíza, 27,4 percenta patrilo Jojke. RTVS dosiahla 10 percent a TA3 mala 1,7 percenta.


Hokejový večer
Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získalo Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta počas hokejového zápasu Slovensko – Francúzsko. V štyroch častiach ho sledovalo 871-tisíc, 856- tisíc, 382-tisíc a 373-tisíc divákov. V top päť skončili aj Záhady tela, ktoré si pozrelo 244-tisíc divákov.

V rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 zostalo na prvej priečke Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta s trhovým podielom 57; 60; 39,5 a 31,9 percenta počas zápasu Slovensko – Francúzsko. Top päť dopĺňa Smotánka, ktorá získala s 17,9 percenta trhového podielu.
Najvyšší celkový trhový podiel dňa (42,4 percent) získala Jojka, 19 percent patrilo Markíze. RTVS dosiahla 8,5 percent a TA3 mala 1,2 percenta.


Napínavý zápas
Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získalo Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta počas hokejového zápasu Slovensko – Lotyšsko. V troch častiach ho sledovalo 990-tisíc, 894- tisíc a 403-tisíc divákov. Na štvrtej priečke skončilo Na telo, ktoré k televíznym obrazovkám prilákalo 362-tisíc ľudí. V top päť skončilo aj Nové bývanie, ktoré si pozrelo 270-tisíc divákov.

V rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 zostalo na prvej priečke Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta s trhovým podielom 57,2; 54,6; 29,3 a 37,8 percenta počas zápasu Slovensko – Lotyšsko. Top päť dopĺňa Na telo, ktoré získalo 29,5 percenta trhového podielu.
Najvyšší celkový trhový podiel dňa (40,4 percenta) získala Jojka, 20,4 percenta patrilo Markíze. RTVS dosiahla 9,1 percenta a TA3 mala 2 percentá.


Ďalšie správy na Meidálne.sk
