Politické relácie sledovalo státisíce divákov
Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila politická diskusná relácia Na telo. Sledovalo ju 438-tisíc divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo šou Pečie celé Slovensko. Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj politická diskusná relácia O 5 minúť 12, ktorú si pozrelo 400-tisíc divákov.
Medzi úspešné relácie sa zaradila tiež zábavná šou Československo má talent, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 364-tisíc ľudí a relácia Nové bývanie, ktorú videlo 324-tisíc ľudí.
Najvyššiu sa v kategórii 12 až 54 umiestnila šou Pečie celé Slovensko. Získala 18,6 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovala šou Československo má talent, ktorá mala o jedno percento trhového podielu viac.
Politická relácia Na telo si z koláča trhového podielu ukrojila 28,5 percenta. Top päť najsledovanejších relácií dopĺňa relácia O 5 minút 12 s trhovým podielom 24,8 percenta a Nové bývanie s 18 percentami.
Za celý deň získala Skupina Markíza 27,4 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,3 percenta, RTVS mala 13,4 percenta a spravodajská TA3 1,6 percenta trhového podielu.