Ďalšiu epizódu Búrlivého vína si v piatok večer pozrelo podľa informácií Mediálne.sk 370-tisíc divákov v strategickej cieľovej skupine 12-54-ročných, Markíze to prinieslo nadštandardný trhový podiel 31,1 percenta a seriálu honor najsledovanejšieho programu dňa. Panelák na Joj sledovalo 277-tisíc mladších divákov (share 23,2 %). Následné Najlepšie slovenské torty si udržali 205-tisíc divákov a takmer rovnaký podiel 23 percent.

Víkendová sledovanosť: Superstar s ďalším úbytkom, Miss rovnako výkonná ako vlani (doplnené)

V piatok sa na pomery Jednotky opäť dobre darilo súťaži Milujem Slovensko, ktorú sledovalo 177-tisíc mladších divákov (5,4 % / 15,0 %) a 363-tisíc celkovo (7,8 % / 17,1 %). Program si aj po treťom pokračovaní drží stabilný počet divákov. RTVS sa v tlačovej správe pochválil štatistikou, že aspoň 10 minút z reláciu z doteraz odvysielaných premiér a repríz videlo 1 136 000 divákov.

Česko-slovenský seriál Policajti z centra, ktorý verejnoprávna televízia nasadzuje po Milujem Slovensko mal divákov o poznanie menej – v univerzálnej cieľovke 12+ ich bolo 161-tisíc (sledovanosť 3,4 % / trhový podiel 9,5 %), mladších bolo 73-tisíc (2,2 % / 7,3 %). V porovnaní s úvodnou časťou v predchádzajúcom týždni však išlo o mierny nárast (146-tisíc divákov v 12+, 66-tisíc v 12-54).

Podpriemerné čísla si v ďalšej časti piatkového večera pripísala Markíza, film Sila úderu po 21:40 zaujal len 166-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (18,9 %).

V sobotu to už s filmom komerčnému lídrovi vyšlo lepšie, komédiu Dospeláci videlo 409-tisíc mladších divákov pri vysoko nadpriemernom podiele 34,7 %. Film v počte divákov z komerčnej cieľovky predstihol aj Televízne noviny Markízy a stal sa najsledovanejším programom dňa. Joj v sobotu stavila na snímku Lovci pokladov, ktorej sa darilo menej.

Doplnené 16. 4. o 10:34: Sobotný večerný film na Joj sledovalo 172-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 15,8 percenta.

Jednotke priniesla štandardný výsledok Pošta pre teba s väčšinovým starším divákov, v 12+ program sledovalo 452-tisíc ľudí (21,9 %), v komerčnej cieľovke 119-tisíc divákov (10,2 %).

V piatok a sobotu mala na menšom kanáli Dajto premiéru slovenská hokejová reprezentácia, ktorej vystúpenia väčšinou hýbu trhovým koláčom. V prípade menšieho kanálu Markízy to tentoraz nebolo až také výrazné – súperom boli málo atraktívni Bielorusi a išlo len o prípravný zápas. Piatkový duel sledovalo podľa informácií Mediálne.sk na Dajto v priemere 48-tisíc mladších divákov, v sobotu 60-tisíc.

Nedeľa opäť priniesla pokles Superstar, ktorej divácka základňa klesla v komerčnej cieľovke na 356-tisíc párov očí pri obrazovkách, pri podiele 28,6 %. Číslo sa už blíži len na úroveň celodenného sezónneho priemeru stanice, pod 30 percentami bolo aj pred týždňom, keď počet divákov prvý raz klesol pod 400-tisíc (395-tisíc).

Joj v nedeľu konkurovala finálovým galavečerom súťaže Miss Slovensko 2013, ktorý dosiahol trhový podiel 20,5 percenta, čím prakticky zopakoval výsledok predchádzajúceho ročníka (20,8 %). Voľbu najkrajšej Slovenky sledovalo 252-tisíc divákov v cieľovke 12-54. V univerzálnej cieľovke 12+ mal program 411-tisíc divákov, Superstar 550-tisíc. 

Premiéru mal v nedeľu na Dvojke formát Colnica prinášajúci autorské dokumenty nazerajúce na spoločný štát Čechov a Slovákov 20 rokov po rozdelení republiky. Program koncipovaný ako 90-minútové pásmo pozostávajúce z dvoch dokumentov a následnej diskusie sledovalo 86-tisíc divákov v 12+ (3,8 %). Medzi mladými išlo len o 29-tisíc ľudí (1,5 %).

Víkendová sledovanosť: Superstar s ďalším úbytkom, Miss rovnako výkonná ako vlani (doplnené)

Zdroj: RTVS

Najsledovanejším program nedele boli Televízne noviny na Markíze s 375-tisíc divákmi v 12-54 (35,1 %). Noviny TV Joj v posledný deň týždňa videlo 314-tisíc mladších divákov (28,3 %).