Uplynulý víkend bola silnejšia televízia Markíza, ktorej od piatku až do nedele patril najvyšší trhový podiel v cieľovke 12-54. Platilo to  aj pre prime-time s výnimkou nedele, keď Markíza a TV Joj dosiahli identický share. Jojke sa to podarilo kvalitným francúzsko-belgickým filmom Largo Winch. Ako počas týždňa, kartami miešali olympijské hry na Dvojke, ale aj „ostatné“ televízie, ktorých podiel sa v sobotu dostal na takmer 40 percent.


Piatok 3. augusta 2012

Najsledovanejším program v piatok bol český film z roku 2008 Bobule na Markíze. Letná komédia z prostredia moravských viníc dosiahla podľa informácií Mediálne.sk po ôsmej večer v komerčnej cieľovke podiel 26,2 percenta, čo zodpovedalo vyše 220-tisíc divákom.

Markíza ostala prvá aj po skončení českého titulu, americký akčný film s Vinom Dieselom Xxx jej uhral ešte vyšší podiel 28,6 percenta.

Víkendová sledovanosť: Pláž 33 porazená šou zo štátnych

Zdroj: Markíza

TV Joj po 20. hodine nezafungoval film Rocker. Podiel v 12-54 bol iba necelých 17 percent. Ešte nižší výsledok pod 14 percentami uhral film Pád do tmy.

Na vyšších priečkach mala trhová dvojka iba spravodajské formáty. Noviny Joj dosiahli 35-percentný podiel, Televízne noviny Markízy ako druhý najsledovanejší program dňa sa dostali na takmer 38 percent.

Jednotka aj Dvojka sa venovali iba olympiáde. Na druhom TV okruhu RTVS sa podiel v cieľovke 12+ pohyboval od ôsmej do jedenástej večer okolo desiatich percent. Na Dvojke boli čísla značne nižšie, maximálny share bol v bloku do pol desiatej – okolo štyroch percent.

Doma tiahla sériu nadpriemerných výkonov s dvomi vydaniami seriálu Larina voľba (podiel v 12-54: 6,4 a 7,9 %). Film zo série Harlequin Diamantové dievča sa dostal na takmer 9 percent.

Plus so CSI: Miami a Faktorom strachu dosiahla podiel okolo 5,5 percenta, film Psychopat skončil pod 5 percentami.


Sobota 4. augusta 2012

Najsledovanejšie nespravodajské programy mala Markíza, výsledky však neboli obzvlášť potešujúce. Najvyšší rating dosiahla podľa informácií Mediálne.sk šou Slovenskej agentúry pre cestovný ruch Vo štvorici po Slovensku. Na víťazstvo jej stačil podiel 24,3 percenta v 12-54. Podľa údajov PMT bolo divákov v 12+ len o 70-tisíc viac ako v komerčnej skupine – rating dosiahol vo všeobecnej cieľovke 279-tisíc divákov.

Víkendová sledovanosť: Pláž 33 porazená šou zo štátnych

Zdroj: TV Markíza

Z pohľadu podielu lepšie zafungovala poobedňajšia reprízia okolo 18. hodiny – vtedy sa share u mladších dostal na vyše 28 percent.

Vo štvorici po Slovensku sa začínalo až o 22:00, napriek tomu dosiahlo vyššie čísla ako Pláž 33 so začiatkom po ôsmej. Podiel reality šou bol u mladých pod 23 percentami, čo zodpovedalo asi 200-tisíc ľuďom.

Joj opäť vylepšovali v prime-time čísla najmä spravodajské formáty. Najlepšie počasie o štvrť na deväť bolo vôbec najsledovanejším programom dňa s takmer tretinovým podielom a ratingom tesne vyšším ako v prípade Vo štvorici po Slovensku.

Hlavný večerný film Fanaticky zamilovaný naopak skončil s podielom tesne nad 18 percentami. Nasledujúci film Ten, kto dáva bacha neutiahol ani 14 percent v 12-54.

V sobotu sa nadpriemerne darilo vďaka účasti slovenských športovcov na LOH aj RTVS. Po 16. hodine sa podiel Dvojky v 12-54 dostal na takmer 22 percent, v 12+ až na 23,9 percenta.

Sťažovať sa nemusela ani Doma, ktorá vo večernom programe ťahala v 12-54 sériu podielov okolo 9 až 10 percent s filmami Naša írska farma: Nový život, Deti šťasteny a Rodinné hriechy.

Plus sa dostala na takmer 7 percent s filmom Miliónový chrobák. Po C.S.I.: Kriminálke Las Vegas /5 až 7 percent) priniesli po polnoci 8,5-percentný podiel Črepiny s hviezdičkou.


Nedeľa 5. augusta 2012

TV Joj vyšiel európsky film Largo Winch, ktorý po pol deviatej večer dosiahol podiel 29,2 % v 12-54 a bol najsledovanejším titulom dňa. V rovnakom čase vysielaná romantická komédia Ako prísť o muža za desať dní priniesla Markíze približne štvrtinový podiel na trhu. Nižší rating, ale vyšší, takmer tretinový podiel uhral stanici naopak kinoprepadák Catwoman.

Víkendová sledovanosť: Pláž 33 porazená šou zo štátnych

Slovenská filmová tvorba Joj až také dobré číslo nepriniesla – BratislavaFilm so štartom o trištvrte na jedenásť v noci získal u mladých vyše 19-percentný podiel.

Jednotka od ôsmej do jedenástej večer opäť miešala karty s vysielaním z Londýna. Hry jej priniesli u mladých 12,7-percentný share, v 12+ to bolo vyše 15 percent.

Dvojka v rovnakom čase získala s LOH štandardné výsledky okolo jedného až dvoch percent v oboch cieľovkách.