V nedeľu uspel komerčný líder so snímkou Nezastaviteľný, ktorú sledovalo 309-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 25,3 percenta. Film Stážisti na Joj uprednostnilo 249-tisíc mladších divákov (22,1 %).
V 12+ sledovalo Markízu 494-tisíc ľudí (23,4 %), Joj si zaplo 327-tisíc divákov (17,1 %). Na Joj sa v univerzálnej cieľovke dotiahla Jednotka s eventom Slovenka roka 2015, ktorý sledovalo 329-tisíc divákov (15,2 %). V komerčnej cieľovke išlo o 120-tisíc divákov (9,6 %).
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách bolo v nedeľu Najlepšie počasie na Joj s 333-tisíc divákmi v 12 - 54 (27,8 %) a 586-tisíc celkovo (27 %).
V sobotu bol najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke večerný film Markízy. Snímku Cesta na tajomný ostrov pozeralo podľa peoplemetrov 325-tisíc mladších divákov (30,4 %). Joj konkurovala snímkou A-Team: Posledná misia, ktorý v 12 - 54 sledovalo 181-tisíc divákov (18,1 %). V 12+ mala Markíza 442-tisíc divákov (23 %), film Joj 241-tisíc (13,7 %).
V univerzálnej cieľovke bola trhovou dvojkou v sobotu večer Jednotka s trojicou pôvodných formátov. Nečakané stretnutia sledovalo 271-tisíc divákov (13,8 %), Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou 288-tisíc (14,6 %) a Neskoro večer: Talkšou Petra Marcina 250-tisíc (14,6 %). V komerčnej cieľovke bola výkonnosť formátov tradične nižšia – pod 100-tisícovou hranicou.
Aj v piatok po 20:30 mala najviac divákov ponúka Markízy – seriál Búrlivé víno sledovalo 246-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 22,8 percenta. V 12+ to bol vyše raz toľko – 593-tisíc (29,4 %).
Joj proti seriálu nasadil film Piráti Karibiku: Truhlica mŕtveho muža, ktorý zaujal 148-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,4 %) a 187-tisíc celkovo (11,8 %).
Trhovou dvojkou bola Jednotka so súťažnou reláciou Čo ja viem. Tú tentoraz videlo 170-tisíc mladších divákov (15,8 %), v 12+ išlo o 373-tisíc ľudí (23,4 %).
Najsledovanejším programom piatka v komerčnej cieľovke boli Televízne noviny na Markíze, ktoré videlo 268-tisíc divákov (32,1 %).