Najsledovanejším programom v cieľovej skupine 12+ bola Mama na prenájom – Vianočný špeciál, ktorú si nenechalo ujsť 465-tisíc divákov. Za sebou nechala šou Bez servítky s 359-tisícmi divákov. Úspešná bola vedomostná súťaž Duel, ktorá obsadila tretie miesto vďaka 331-tisícom divákov.
Darilo sa tiež reality šou Farma, ktorá pred televízne obrazovky prilákala 293-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára magazín Reflex s 292-tisícmi divákov.
Cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov rozhodla, že najviac sledovaným nespravodajským programom je Mama na prenájom, ktorá získala 24,3-percentný trhový podiel. Úspech mala aj šou Bez servítky s 27,3-percentným trhovým podielom alebo aj reality šou Farma s 18,7-percentným trhovým podielom.
Vyššie miesta v rebríčku získali aj magazín Reflex či Rodinné prípady, ktoré si z koláča trhového podielu ukrojili 22,6 a 19,3 percenta.
Skupina Markíza získala za celý pondelok 36,8 percenta trhového podielu, Joj Group mala 23,1 percenta, RTVS dosiahla 8,8 percenta, TA3 mala 1,4 percenta.