Vysielanie programov počas Štedrého dňa bez prerušenia, sponzorské odkazy iba vo vyhradených miestach medzi programami. Taká je tradícia televízie Joj, ktorá opäť prináša Vianoce bez reklám.
„Rovnako ako vlani, tak aj tentoraz sponzor Kaufland využil svoju opciu a Vianoce bez reklamy si na Jojke kúpil už v januári,“ uviedla pre Mediálne.sk marketingová manažérka TV Joj Miroslava Klempová.
Obchodný reťazec tak spravil po rokoch 2016 a 2017 tretí raz po sebe a po tohtoročných Vianociach už bude mať na konte najviac spoluprác s Joj pri tejto aktivite.
Bez reklamných teda Joj ponúkne divákom 24. decembra viaceré filmy, napríklad animovanú Popolušku, v televíznej premiére českú snímku Najlepší priateľ či film Snehulienka a sedem trpaslíkov.
Prestávku nebude mať ani Ľadové kráľovstvo, po ktorom Joj v prime-time odvysiela film Sám doma 2: Stratený v New Yorku. Štedrý deň bez reklám zavŕši koncertom skupiny IMT Smile s Kandráčovcami.
S Vianocami bez reklamy začala Joj v roku 2007, keď si celodenný komerčný priestor otestovali lyžiarske strediská Jasná a Tatranská Lomnica, ktoré patria k podnikateľským aktivitám skupiny J&T, rovnako ako samotná televízia Joj.
Marketingovú aktivitu potom televízia zopakovala aj v ďalších rokoch okrem roku 2011, keď klasické spoty bežali aj 24. decembra.
Štedrodenný sponzoring si objednali v minulosti aj 4ka (2015), Škoda (2008), Coop Jednota (2013) a dvakrát Hyundai (2012, 2014) a Lidl (2009, 2010), ktorý 1. januára 2011 sponzoroval aj Nový rok bez reklám.