Joj sa reklamy na Vianoce zrieka pravidelne od roku 2007, jedinou výnimkou odvtedy bol rok 2011, keď vysielala tradičné komerčné brejky
Počas najbližších sviatkov však opäť z programu klasické reklamné bloky vynechá a vysielať bude len sponzorské odkazy vybraného zadávateľa.
„Tak, ako už býva našou dobrou tradíciou, aj tento rok ponúkneme našim divákom celý Štedrý deň bez reklám. V tomto roku sa nám to podarilo vďaka novému ambicióznemu hráčovi na našom trhu – štvrtému mobilnému operátorovi 4ka,“ potvrdil pre Mediálne.sk obchodný riaditeľ Joj Group Martin Heržo.
Vlani sponzorovala Vianoce bez reklám na Joj automobilka Hyundai, ktorá s televíziou rovnakým spôsobom spolupracovala aj v roku 2012.
V roku 2013 bola partnerom Joj Coop Jednota, ktorá počas 24. decembra nasadila dvojicu odkazov s postavami baču a honelníka, charaktermi známymi z jej klasických televíznych reklám.
Úplne prvým sponzorom Vianoc bez reklamy na Joj boli v roku 2007 lyžiarske strediská Jasná – Nízke a Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, ktoré rovnako ako samotná televízia patria k aktivitám skupiny J&T.
Zo značiek ešte Vianoce bez reklamných spotov podporil automobilový výrobca Škoda a dvakrát reťazec Lidl.