Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?
Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 372-tisíc divákov. Poslednú epizódu seriálu Mama na prenájom sledovalo 359-tisíc ľudí.
Trojkou v rebríčku bola kulinárska šou Bez servítky, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 327-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa reality šou Farma (311-tisíc) a vedomostná súťaž Duel (261-tisíc).
V kategórii 12 až 54 sa rebríček mierne zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní sa stala Mama na prenájom s trhovým podielom 25,1 percenta. Na dvojke skončila reality šou Bez servítky, ktorá si vyslúžila 24,4 percenta trhového podielu.
Reality šou Farma získala medzi nespravodajskými reláciami 18 percent trhového podielu. Miesto v rebríčku si našla aj zábavná relácia Čo ja viem s 15,8 percentami a magazín Reflex s 21,7 percentami trhového podielu.
Za celý deň získala Skupina Markíza 34 percent trhového podielu, Joj Group mala 20,2 percenta, RTVS 11 percent a spravodajská TA3 nezískala ani jedni percento.