Na obrazovke už vyše dva roky nové, na budove stále pôvodné. Televízia Markíza sa vo svojom sídle v Záhorskej Bystrici dodnes nerozlúčila so starým logom, ktoré používala od svojho vzniku 31. augusta 1996 do 14. januára 2008.
"Výmenu loga na budovách TV Markíza riešime s architektom, keďže je súčasťou komplexného architektonického návrhu a prebehne v dohľadnej dobe," vysvetlila pretrvávajúcu nostalgiu pre Mediálne.sk PR manažérka TV Markíza Miroslava Labašová.
Zdroj: TV Markíza
Nové logo už Markíza počas roka implementovala na väčšinu masovo viditeľných miest vrátane spravodajských mikrofónov. To "historické" bolo ešte dlhší čas viditeľné napríklad aj na firemných vozidlách.
Logo Markízy vzniklo v roku 1995 v londýnskom štúdiu spoločnosti Pittard Inc., vtedy pod názvom Pittard Sullivan. Jeho redizajn v roku 2008 mal podľa kreatívneho riaditeľa Markízy Romana Kettnera napomôcť hlavne funkčnému prepojeniu loga s grafikou, ako aj konzistentnosti v rámci komunikácie na obrazovke i mimo nej. Logotyp je podľa neho typograficky vyváženejší, otvorenejší a flexibilnejší.
- Redizajn loga Markízy v roku 2008: Čo si o ňom myslí jeho spoluator?