Veterán Markízy a pamätník VTV Aj múdry schybí končí. Nateraz

Televízia Markíza už nechce nové diely Aj múdry schybí. Po tom, čo sa neobjavila v predbežnom programe na september, potvrdila jej zrušenie pre Mediálne.sk aj hovorkyňa stanice Oľga Dúbravská. "Nie je však vylúčené, že relácia Aj múdry schybí sa v budúcnosti opätovne objaví v našej programovej ponuke," dodala.

Veterán Markízy a pamätník VTV Aj múdry schybí končí. Nateraz
Zdroj: Ivan Karlík

Relácia Aj múdry schybí dosahovala v reklamne dôležitej skupine 12-54 slabšie výsledky než v 12+, mala staršieho diváka. Snahou omladiť ponuku vysvetľuje aj Markíza jej zrušenie: "Aj napriek tomu, že relácia Aj múdry schybí  patrila 13 rokov medzi naše úspešné zábavné formáty, rozhodli sme sa pre programovú inováciu a to aj vo väzbe na zmenu cieľovej skupiny, ktorá je zameraná na mladšieho diváka," hovorí Dúbravská. Zároveň dodáva, že Markíza ponúkne na jeseň svojim divákom nový zábavný formát – talk-show Adely Banášovej.

Relácia pamätá ešte káblovo-satelitnú stanicu VTV, odkiaľ v roku 1997 prešla do Markízy. Odvtedy fungovala osem rokov v nezmenej grafickej podobe, až v roku 2005 – rok po príchode peoplemetrov – sa relácia prvýkrát kompletne prezliekla do nového vizuálu. Ďalšia zmena prišla práve túto jar.

Aj múdry schybí vyrábala produkčná spoločnosť Hattrick. Keďže to bol jej jediný produkt, na jeseň nebude slovenským televíziám nič dodávať. V minulosti sa realizovala aj pri projektoch Bonzáčik alebo Dereš.

Autor, producent a moderátor relácie Aj múdry schybí Oliver Andrásy si chce zabezpečiť používanie slovenskej verzie názvu českého programu, ktorý bol na televízii Prima kedysi obdobou televíznej klasiky Aj múdry schybí. Na úrade priemyselného vlastníctva si minulý polrok na vlastné meno podal žiadosť o registráciu ochrannej známky Nikto nie je dokonalý. Vraj "pre každý prípad". Viac informácií o registrácii.