Veľký hráč naposledy prepadol v prime-time, číslam JOJ to veľmi neublížilo


Licencovaná súťaž Veľký hráč včera ukončila svoju neúspešnú púť utorkovým prime-time TV JOJ.

Včerajšok prial najmä televízii JOJ, celodenný podiel 19,2 % patrí k jej najlepším výsledkom posledných dní a je asi o tri percentné body vyšší, ako dlhodobý priemer televízie. JOJ tak úspešne uzatvorila utorkovú kapitolu s prepadávajúcim Veľkým hráčom, ktorý s podielom 12 %, priemerným číslam skôr ubližoval.

Príčinou dobrých čísel je predovšetkým zdravo nastavený off-time - od Ranných novín až po Matlocka končiaceho pred 15:30 televízia oscilovala priemerne okolo 24-percentných hodnôt. Darilo sa aj v závere prime-time, C.S.I.: Miami sa vyšplhalo dokonca až na 29,5-percentný podiel.

Markíza má za sebou priemerný deň, utorkové hodnoty okolo 35 % si udržiava už tretím týždňom. Líder si v off-time drží niekoľko neúspešných, alebo priemerne úspešných titulov. Prime-time (priemer 40,3 %) si však s Poisťovňou šťastia (41,9 %) udržiava excelentný. Viac ako Kobra 11 vysielaná po 21:20 s nízkym podielom 32,9 % však na tom majú zásluhu Televízne noviny (75,4 %).


Prvý kanál verejnoprávnej televízie sa včera držal v horšom priemere 17,3 %. Nefungoval totiž Ranný magazín, Divoška Anastázia ani ranná repríza Edery či celý blok medzi 17:30 a 19:30 so seriálom Dempsey & Makepeace, krátkymi reláciami a reprízou magazínu Extra. Všetky tieto tituly sa hýbali v intenciách 11 až 15 percentných hodnôt. Naopak, stabilne sa darí kvízu Duel, talkshow Ľudia na Jednotku a telenovele Rubi, relácie sa zväčša držia nad 20-percentnou hodnotou, často šplhajú aj vyššie.

V prime-time Jednotke fungovali na 45 minút Drišľakoviny (23,6 %), podpriemerne skončili Reportéri (16,2 %). O nasledujúceho Inšpektora Linleyho (12,0 %) sa diváci príliš nezaujímali.

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.

Foto: JOJ