Štvrtok

V seriálovom súboji Markízy a Joj malo koncom predchádzajúceho týždňa mierne navrch v komerčnej cieľovke Búrlivé víno. Štvrtkový diel videlo 254-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 21,6 percenta. Divoké kone na Joj mali po 20:30 216-tisíc divákov a share 18,3 percenta. V 12+ si získala Markíza celkovo 564-tisíc divákov, Joj 417-tisíc.

Po 21:45 si Markíza udržala vedenie vďaka Rodinným prípadom, ktoré si pozrelo 174-tisíc mladších divákov (17,5 %), v 12+ išlo o 340-tisíc ľudí (20 %). Druhý diel sitcomu Kolabs na Joj uprednostnilo 159-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,9 %) a 256-tisíc celkovo (13,8 %).

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bolo Búrlivé víno, celkovo najvyšší rating dosiahli Televízne noviny na Markíze s 298-tisíc divákmi (31,7 %) v 12 – 54 a 596-tisíc v 12+ (34,2 %).

Piatok

Na Veľký piatok sa nadštandardný výsledok v prime-time podaril menšej stanici Doma s dvojdielnym filmom Život a smrť Ježiša Krista. Doma s ním v 12+ dokráčala na miesto trhovej trojky, kam sa doťahovala aj v komerčnej cieľovke, keď dosiahla podobný výkon ako Joj.

Prvú časť historického príbehu na Doma sledovalo po 20:00 130-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,6 %) a 243-tisíc v 12+ (11,4 %). Pokračovanie po 21:30 videlo 150-tisíc mladších divákov /12,5 %) a 229-tisíc v 12+ (12 %).

Lídrom bola po 20:30 Markíza so snímkou Hop, ktorá zaujala 280-tisíc divákov v 12 – 54 (22,4 %) a 350-tisíc celkovo (16,7 %).

Veľkonočná sledovanosť: Čo ja viem malo pri štarte o 100-tisíc divákov viac ako vlani

Hop Zdroj: TV Markíza

Trhovou dvojkou bola v oboch hlavných cieľovkách Jednotka s premiérou filmu Liečiteľ. Videlo ho 178-tisíc divákov v 12 – 54 (14,5 %) a 316-tisíc v 12+ (15,6 %). Smrtonosnú pascu 4.0 na Joj po 20:30 uprednostnilo 131-tisíc divákov v 12 – 54 (11,4 %) a 199-tisíc v 12+ (10,7 %).

Nadpriemerné čísla mala v piatok (ale aj v ďalšie dni) aj stanica Dajto, ktorá cez Veľkú noc zaradila maratón seriálu Pod kupolou. Najviac divákov napokon mala druhá piatková časť po 21:10, ktorú sledovalo 89-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (7 %) a 129-tisíc celkovo (6,1 %).

Sobota

V sobotnom prime-time vyhral takisto film Markízy, snímku Muži v čiernom 3 sledovalo 270-tisíc divákov pri podiele 24,2 percenta. V komerčnej cieľovke išlo o najsledovanejší program dňa.

Joj mala s filmom Kúpili sme ZOO 211-tisíc mladších divákov (19,6 %). V 12+ zaujala ponuka Joj 290-tisíc divákov (16,5 %), Markíza mala v tom čase 342-tisíc divákov (18,4 %).

Do súboja komerčných staníc opäť výraznejšie prehovoril aj RTVS s večerným filmom Dáždnik svätého Petra. Jednotka s ním v 12+ bola trhovou dvojkou, keď si ju vybralo 303-tisíc divákov (15,8 %). V komerčnej cieľovke išlo o 134-tisíc divákov (11,9 %).

Zaujímavá situácia na televíznom trhu bola aj v sobotu podvečer. Joj premiérovala po 18:00 formát Nová záhrada, ktorého prvý diel upútal 121-tisíc mladších divákov (13,4 %) a 189-tisíc v 12+ (12,2 %). Markíza mala po 18:20 so Smotánkou 161-tisíc divákov (17,4 %), v 12+ získal celebritný magazín 323-tisícové publikum (20,3 %).

Lídrom v komerčnej cieľovke však bola Dvojka vďaka poslednej tretine prípravného duelu hokejovej reprezentácie proti Švédsku. Vyvrcholenie zápasu po 18:30 sledovalo 174-tisíc mladších divákov (18,7 %) a 293-tisíc v 12+ (18,3 %).

Veľkonočná sledovanosť: Čo ja viem malo pri štarte o 100-tisíc divákov viac ako vlani

Prípravný zápas Slovensko - Švédsko Zdroj: SITA

Nedeľa

Aj veľkonočná nedeľa priniesla v prime-time trhové líderstvo Markíze, ktorá po 20:30 uviedla film Herkules. Stal sa u mladých najsledovanejším programom dňa, v 12 – 54 ho videlo 380-tisíc divákov (29 %) a 499-tisíc celkovo (22,5 %).

Tanec snov na Joj tentoraz nebol podľa peoplemetrov sledovanejší ani v univerzálnej cieľovke – charitatívnu súťaž sledovalo 488-tisíc ľudí (24,3 %), z toho 233-tisíc z komerčnej cieľovky (19,3 %).

Z menších staníc sa darilo Pluske, ktorá vysielala po 20:30 film Rachot v Bronxe. Zaujal 127-tisíc divákov (5,7 %), 89-tisíc bolo vo veku od 12 do 54 rokov (6,8 %).

Pondelok

Na pondelkový večer nasadila Markíza českú komédiu Babovřesky, pred mesiacom pritom vysielala už jej druhý diel, ktorý nasadila pri štarte Tanca snov.

Aj prvý film z trilógie Zdeňka Trošku zabezpečil Markíze pozíciu lídra, nenechalo si ho ujsť 364-tisíc divákov v 12 – 54 (29,8 %) a 576-tisíc celkovo (29,1 %).

Nad svojím priemerom však bola aj Joj vďaka animáku Doba ľadová: Zem v pohybe. Ten po 20:30 uprednostnilo 313-tisíc mladších divákov (22,7 %) a 389-tisíc celkovo (17,1 %).

Interaktívna súťažná šou Čo ja viem sa na Jednotke vrátila v novej sérii so 442-tisíc divákmi v univerzálnej cieľovke. Bolo to o 110-tisíc ľudí viac ako pri vlaňajšej premiére licencovaného formátu, keď sa jeho prvá časť vysielala v piatok.

Veľkonočná sledovanosť: Čo ja viem malo pri štarte o 100-tisíc divákov viac ako vlani

Čo ja viem Zdroj: RTVS

S Čo ja viem mala Jednotka trhový podiel 18,7 percenta, vďaka čomu jej patrilo v 12+ miesto trhovej dvojky. Aj v komerčnej cieľovke bola Jednotka výrazne nadpriemerná – sledovalo ju 194-tisíc mladších divákov (13,7 %). Premiéra druhej série cyklu Fetiše socializmu, ktorá nasledovala po Čo ja viem, zaujala v 12+ 195-tisíc ľudí.

O pozíciu najsledovanejšieho programu dňa u mladšieho publika sa v pondelok delili Najlepšie počasie na Joj a Televízne noviny Markízy. Oba programy videlo 377-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Predpoveď počasia na Joj mala share 27,2 percenta, hlavná spravodajská relácia Markíza 30,2 percenta.