Organizačná štruktúra skupiny Markíza sa od 1. septembra 2024 rozrástla o novovzniknuté Centrum B2C segmentu, ktoré z pozície riaditeľa povedie skúsený manažér Kristián Baráti. Zodpovedať bude za plnenie digitálnej stratégie spoločnosti a implementáciu celkovej digitálnej stratégie materskej skupiny CME, bude tiež dohliadať na dosahovanie biznisových a strategických cieľov platformy Voyo a digitálnych produktov, ako aj zabezpečovať efektívnosť digitálnych procesov naprieč všetkými oddeleniami.
„Príležitosť pracovať pre Markízu, najväčšiu televíziu na Slovensku, a zároveň pre vedúcu lokálnu streamovaciu službu, akou Voyo nepochybne je, považujem za česť, ale aj obrovský záväzok. Našou ambíciou je spoločne s celým tímom naďalej rozvíjať Voyo tak, aby prinášalo svojim predplatiteľom radosť v podobe čoraz bohatšej a pestrejšej ponuky kvalitného obsahu. Dôkazom je aj nové predplatné Voyo maximum s mimoriadne silným portfóliom prémiových športových súťaží. Budeme tiež hľadať cesty, ako prepájaním rôznych digitálnych kanálov a služieb, prinášať inovatívne riešenia pre zadávateľov,“ povedal Kristián Baráti, riaditeľ nového Centra B2C segmentu skupiny Markíza.
Kristián Baráti vyštudoval financie na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave. Svoju kariéru začínal v telekomunikačnom biznise, najskôr ako controller v spoločnosti Telekom a postupne prešiel viacerými oddeleniami a pozíciami, pričom sa vyprofiloval na marketingového odborníka. Neskôr prešiel do O2, kdestál pri zrode digitálneho operátora Radosť, alebo SMART paušálov, ktoré umožnili zákazníkom vybrať si aplikáciu, medzi ktorými je aj Voyo. Do skupiny Markíza prichádza zo spoločnosti TIPOS, kde od marca 2022 zastával pozíciu výkonného riaditeľa sekcie marketingu.
„Digitálnu transformáciu považujeme za jednu z našich kľúčových priorít. Novovytvorené Centrum B2C segmentu nám pomôže ešte efektívnejšie a pružnejšie reagovať na zmeny v spotrebiteľskom správaní a preferenciách médií. Som rád, že sa Kristián rozhodol zúročiť svoje bohaté skúsenosti práve v Markíze a pomôže nám tak dosiahnuť ďalšie úspechy v oblasti digitalizácie a inovácií. Vítam ho v našom tíme a v novej funkcii mu prajem veľa úspechov,“ dodal Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza.
Hlavnou úlohou Centra B2C segmentu je tvorba a napĺňanie digitálnej stratégie spoločnosti vo vzťahu k existujúcim digitálnym a online produktom (Voyo, TVNOVINY.sk, Markiza.sk) s cieľom maximálne podporiť ich rast a dopyt zákazníkov po obsahu a nových produktoch.