Z Oteckov, ktorí sa medzinárodne predávajú pod názvom Dear Daddies, sa stáva regionálny hit. Inšpiráciou je nepochybne aj úspech seriálu na Slovensku.
Markíza siahla pred dvomi rokmi nečakane po námete z ďalekej Južnej Ameriky, no televízii sa to vyplatilo. Seriál dokázal osloviť divákov a televízii vyriešil dôležitý podvečerný slot po 18. hodine, keď štartuje obchodný prime-time – reklama sa predáva drahšie, diváci pri obrazovkách postupne pribúdajú, a stanice najviac súperia o ich priazeň.
Najsilnejšie diely nad 40-percentným podielom
Oteckovia sa dokonca postarali o málo vídaný jav – často sú v komerčnej cieľovke 12 – 54 sledovanejší ako programy z večernej ponuky všetkých televízií vrátane samotnej Markízy. Znamená to, že pri televízoroch je po šiestej hodine podvečer viac mladších divákov ako večer po 20:30, keď televízie nasadzujú najatraktívnejšie programy. Keďže výrazný úbytok publika vo večerných slotoch nie je, svedčí to hlavne o sile denného seriálu Markízy, ktorý dokáže prilákať masy.
Navyše je silný aj mimo lineárneho vysielania, v online archíve Oteckov mimo času televíznej premiéry sledujú denne
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?