Spoločnosť UPC dala pred sviatkami na svoju budovu v Petržalke nainštalovať veľkoplošné reklamy s novým korporátnym logom. To ešte v prvej polovici končiaceho roka prestavila centrála spoločnosti v Holandsku.
"Postupný proces zmeny odštartujeme v januári.
Vtedy budeme hovoriť aj o ďalších detailoch," povedal pre Mediálne.sk hovorca spoločnosti Jaroslav Kolár.
Nové logo sa objavilo na budove UPC v decembri, spoločnosť ho chce postupne začať používať od januára 2008.
Farebné písmená v logu UPC nahradí menší modrý nápis doplnený modrým obrazcom. Nové logo je súčasťou novej komunikačnej stratégie UPC, ktorú má vystihovať veta "Jednoducho pre každého".
Logo v tvare kvetu má podľa tlačovej správy holandskej UPC z mája 2007 vyjadriť nový spôsob myslenia UPC ako sprostredkovateľa digitálnej komunikácie s jednoduchosťou a ľudskosťou. Nové logo bolo uvedené najprv v Holandsku, kde sídli centrála UPC. Česká UPC ho predstavila už na jeseň.
Foto: Lukáš Kočišek