Počet zmlúv na jednotlivé služby od UPC dosiahol 373 600, teda o dve percentá viac ako rok predtým. Spolu so satelitnou službou freeSat išlo dovedna o 442 900 zmlúv.

Počet ľudí, ktorí si tieto služby predplácali, však klesol. Na konci roku 2015 sa pohyboval na úrovni 276 700, koncom roku 2014 to bolo 280-tisíc klientov, rovnako vrátane zákazníkov freeSatu.

UPC, pôsobiace v 42 mestách, zvýšilo počet domácnosti, ktorým sú služby dostupné na 540-tisíc (o 35 300 viac ako pred rokom).

UPC mierne klesol počet zákazníkov, digitálna káblovka aj satelit rástli

Operátorovi rástol počet predplatiteľov skoro vo všetkých segmentoch, tradične s výnimkou analógovej káblovky, ktorá je pre technologický vývoj na ústupe a jej zákazníci migrujú k digitálnemu variantu u UPC alebo iných providerov.

Celkový počet predplatiteľov TV služieb vlani dosiahol 250 400, čo je medziročný nárast o 2 600 zmlúv. Z uvedeného čísla pripadalo 144 100 na predplatiteľov digitálnej káblovky, 36 500 ľudí si predplácalo analógovú, 69 300 satelitnú službu freeSat a 500 MMDS šírenie.

Najvýraznejšie rástla UPC báza pri internetových službách, kde operátor evidoval 123 500 používateľov, teda medziročne o 6 700 viac. Hlasové služby malo od UPC 69-tisíc klientov, čo bol nárast o 1 300.

Zákaznícka báza UPC - medziročné porovnanie
2015 2014 zmena (%)
Počet zákazníkov 276 700 280 000 -1,2
TV klienti 250 400 247 800 1
analógová káblovka 36 500 39 300 -7,1
digitálna káblovka 144 100 141 800 1,6
satelit (freeSat) 69 300 66 100 4,8
MMDS 500 600 -16,7
internet 123 500 116 800 5,7
telefónne služby 69 000 67 700 1,9
Zdroj: Liberty Global

V minulom roku uviedlo UPC na Slovensku mobilnú televíziu Horizon Go. V novembri zároveň operátor sprístupnil vlastnú videoslužbu MyPrime.

Podľa generálneho riaditeľa Martina Millera sa novinky chystajú aj na tento rok. „Sú medzi nimi aj technologické inovácie, ktoré v súčasnosti žiaden iný operátor na Slovensku neposkytuje,“ uviedol.