UPC Direct začal v Česku predávať predplatené karty. Dočkať by sa mali aj záujemcovia na Slovensku

Satelitnú službu UPC Direct si už môžu v Česku zaobstarať aj zákazníci, ktorí nemajú záujem o podpisovanie zmlúv a niekoľkomesačnú viazanosť. Spoločnosť UPC DTH uviedla 1. decembra 2010 na trh tri druhy predplatených prístupových kariet. Slovenských záujemcov sa zatiaľ novinka netýka.

"V prípade pozitívneho prijatia trhom určite plánujeme aj rozšírenie predaja na Slovensko," povedal pre Mediálne.sk Jiří Kraval, riaditeľ marketingu a predaja UPC DTH pre Česko a Slovensko. "O spustení predaja zatiaľ nie je rozhodnuté. Nerád by som sľuboval termín, ktorý by sme potom nedokázali dodržať. Veľmi predbežne v prvej polovici budúceho roka," dodal.

UPC Direct začal v Česku predávať predplatené karty. Dočkať by sa mali aj záujemcovia na Slovensku

V Česku UPC DTH ponúka tri varianty predplatených kariet - Direct 6 so základnou programovou ponukou Direct Medium na 6 mesiacov za jednorazový poplatok 1 990 Kč, Direct 12 so službou Direct Medium na 12 mesiacov za 3 590 Kč a Direct film 12 so službou Direct Medium na 12 mesiacov a filmovým balíčkom HBO Max Pak za 5 990 Kč.

Direct Medium obsahuje viac než 90 programov, HBO Max Pak stanice HBO, HBO 2, HBO Comedy, Cinemax, Cinemax 2 a HBO HD. "Ceny v eurách pre slovenský trh zatiaľ nemáme nadefinované, budú však kopírovať ceny v Česku," dodal Kraval.

Prostredníctvom predplatených kariet nie je možné sledovanie programov vo vysokom rozlíšení. Službu môžu využívať klienti s vlastným set top boxom, ktorý je vybavený interným či externým dekodérom systému CryptoWorks. Predplatené karty v Česku predávajú všetci autorizovaní partneri UPC DTH.