Premiéru Uhádni môj vek si v pondelok večer pozrelo 243-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, trhový podiel Joj dosiahol 23,8 percenta. Televízia plánuje reláciu vysielať okrem pondelkov aj v stredu večer, v septembri ju plánuje presunúť do popoludňajšieho slotu.
Markíze sa v pondelok pri štarte licencovanej novinky nedarilo, konkurovala cestopisom Vo štvorici po Slovensku, uprednostnilo ho 141-tisíc mladších divákov pri podiele 13,5 percenta.
V 12+ mala Joj dovedna 392-tisíc divákov a share 21,1 percenta, Markíza bola na úrovni 211-tisíc divákov (11 %).
Líderskú pozíciu si Markíza prebrala s následnou šou Dobre vedieť!, ktorá mala po 21:40 155-tisíc mladších divákov (17,9 %), v 12+ ich bolo 233-tisíc (14,9 %).
Joj po 22. hodine vysielala seriál Policajti v akcii, sledovalo ho 112-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,6 %) a 181-tisíc v 12+ (13,9 %).
V prime-time bola v pondelok večer trhovou trojkou stanica Plus s filmom Vykonávateľ - zvolilo si ho 92-tisíc mladších divákov (9,6 %) a 166-tisíc v 12+ (9,4 %). Jednotka bola štvorkou trhu s filmom Nestyda, ktorý sledovalo 160-tisíc divákov (8,5 %), z toho 86-tisíc v 12 – 54 (8,3 %).
Podvečerný súboj priniesol komerčným staniciam de facto remízu – formát Moja mama varí lepšie ako tvoja zaujal po 17:50 na Joj 83-tisíc mladších divákov (16,5 %), Koleso šťastia na Markíze ich malo 82-tisíc (16,2 %).
V 12+ bol pomer síl takisto vyrovnaný – Joj mala 168-tisícové publikum (16,7 %), Markíza zaujala 166-tisíc divákov (16,2 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď si pozrelo 261-tisíc mladších divákov (26,5 %) a 526-tisíc celkovo (28,2 %).