Štart druhej série Tvoja tvár znie povedome sledovalo o 20:30 na Markíze 360-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo znamenalo trhový podiel 35,7 percenta. Bolo to menej ako celkový priemer prvej série (470-tisíc, 41,4 %) aj jej úvodná časť (443-tisíc / 38,2 %).

Napriek tomu išlo pre Markízu stále o nadpriemerný výsledok, ktorý stačil na úvodný kastingový diel novej série Česko Slovensko má talent na Joj. Ten zaujal 284-tisíc mladších divákov pri podiele 23,7 percenta. Priama konfrontácia silných tromfov komerčných televízií sa prejavila aj na medziročnom poklese Talentu – vlani na jeseň štartoval so 475-tisíc divákmi (39,7 %).

Tvoja tvár trvala o vyše hodinu dlhšie ako Talent na Joj, náskok Markízy sa zvýšil výraznejšie po závere talentovej šou. Markíza v rámci formátu stihla päť reklamných brejkov, Joj mala v Talente tri, ďalšie dva v následných zostrihoch Najväčšie svetové talenty. 

Imitačná spevácka šou bola napokon najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách, v 12+ mala dovedna 549-tisíc divákov (31,7 %). ČSMT malo celkovo 444-tisíc divákov (21,3 %).

Seriál Doktor Martin priniesol Jednotke aj napriek silnej konkurencii staničný nadpriemer – sledovalo ho 261-tisíc divákov (12 %), z toho 121-tisíc v 12 – 54 (9,9 %).

Najviac divákov mala Jednotka podvečer vďaka kvalifikačnému duelu Slovensko – Anglicko. Druhý polčas po 19. hodine sledovalo 516-tisíc ľudí (29,3 %), do mladšej cieľovky 12 – 54 spadalo 277-tisíc z nich (29,9 %).

Sobotný večer priniesol stret trojice filmov, najsledovanejší z nich bol Rýchlo a zbesilo 6 na Markíze. Snímku videlo 251-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,4 %), čím sa stala u mladých aj najsledovanejším programom dňa. V 12+ mala 315-tisíc divákov (19,9 %).

Joj konkurovala filmom Angelika, ktorý si zvolilo 97-tisíc mladších divákov (10,9 %), v 12+ ich bolo 197-tisíc (12,3 %). Na Jednotke išiel Púštny kvet, ktorý videlo 71-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (7,6 %) a 188-tisíc v 12+ (11 %).

V piatok urobil RTVS radosť štart novej série Milujem Slovensko. Licencovaná zábavná šou štartovala najlepšie v histórii, uviedla sa ako trhový líder v oboch hlavných cieľovkách. Program sledovalo 220-tisíc mladších divákov (22,1 %) a 503-tisíc v 12+ (27,3 %), v univerzálnej cieľovke to bolo denné maximum spomedzi všetkých programov.

Tvoja tvár znie povedome pri štarte zdolala Talent

Milujem Slovensko Zdroj: RTVS

Trhovou dvojkou bola Joj s filmom Zakázaná zóna, ktorý sledovalo 167-tisíc mladších divákov (17,7 %) a 253-tisíc v 12+ (15 %). Markíza bola až trojkou trhu s českou komédiou Hodinový manžel – uprednostnilo ju 145-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,2 %) a 193-tisíc v 12+ (11,1 %).

Najsledovanejším programom dňa v 12 – 54 bolo podľa peoplemetrov Počasie na Markíze – sledovalo ho 237-tisíc mladších divákov (29 %).