Markíza dosiahla s Tvoja tvár znie povedome skoro identické čísla ako pri štarte – na druhý diel novej série imitačnej šou bolo zvedavých 358-tisíc divákov pri podiele 35,2 percenta. V 12+ mal licencovaný formát 536-tisíc divákov (31 %).

Česko Slovensko má talent uprednostnilo 281-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 23,7 percenta. U celého publika mala talentová šou 427-tisíc divákov (21 %). Joj tak podľahla Markíze druhú nedeľu po sebe na rozdiel od stredy, keď s Talentom dominovala proti nevýraznému Ostrovu.

Oproti predošlému víkendu mierne rástla Jednotka so seriálom Doktor Martin – sledovalo ho 306-tisíc divákov (14,1 %), z toho 136-tisíc v 12 – 54 (11 %).

V sobotu sa vrchole rebríčka najsledovanejších programov dňa ocitol u mladšieho publika film Equalizer. Markíza s ním bola lídrom po 20:30, zvolilo si ho 239-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,7 %). V 12+ mala snímka 343-tisíc divákov (21,5 %).

Joj kontrolovala filmom Hercules, ktorý uprednostnilo 205-tisíc mladších divákov (21,6 %), v 12+ ich bolo 282-tisíc (16,5 %).

Jednotka v sobotu vysielala klasiku Nevera po slovensky, s ktorou oslovila 211-tisíc divákov (11,8 %), do komerčnej cieľovky spadalo 87-tisíc z nich (9 %).

RTVS môže byť opäť spokojná najmä s piatkom, keď bolo Milujem Slovensko znova lídrom trhu v oboch hlavných cieľovkách a v tomto prípade už aj celkovo najsledovanejším programom dňa.

Premiérový diel sledovalo po 20:25 238-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,7 %) a 507-tisíc v 12+ (27,2 %). Medzitýždenne si formát zvýšil podiel u mladšieho publika o takmer dva percentuálne body. Vyše polmiliónové publikum mala relácia druhý raz po sebe – opätovne tak prepísala svoje historické ratingové maximum, ak nerátame silvestrovské vydanie.

Dvojkou trhu bola Markíza s reprízou Hornej Dolnej, tú si po 20:30 pozrelo 219-tisíc mladších divákov (21,8 %) a 308-tisíc celkovo (16,5 %). Markíza bola vyššie po konci Milujem Slovensko so svojou podobnou reláciou Dobre vedieť!, ktorú sledovalo 236-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27,9 %) a 401-tisíc v 12+ (26,4 %).

Joj stavila v piatok večer na film Thor: Temný svet, ktorý si zvolilo 146-tisíc mladších divákov (15,9 %). V 12+ ich bolo 212-tisíc (12,7 %).