Na Veľký piatok si pozíciu lídra v prime-time udržala Markíza s Farmou, ktorú sledovalo 261-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 20,9 percenta. V 12+ videlo reality šou 489-tisíc ľudí (22,6 %). Následný Duel mal prakticky identický rating – 260-tisíc mladších divákov (26,6 %) a 490-tisíc celkovo (30,1 %).
Joj konkurovala večer premiérovou snímkou Syn Boží. Uprednostnilo ju 221-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,6 %) a 308-tisíc v 12+ (17 %).
Trhovou trojkou bola v piatok stanica Dajto vďaka priamemu prenosu prípravného futbalového zápasu Slovensko – Lotyšsko. Viac divákov mal v druhom polčase po 21:30, keď duel sledovalo 314-tisíc ľudí (16 %), z toho 184-tisíc v užšej cieľovke 12 – 54 (15,9 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré videlo 644-tisíc divákov (31,1 %), z toho 323-tisíc mladších (28,4 %).
V sobotu večer karty zamiešalo nasadenie krátkeho animáku Doba ľadová: Veľkonočné prekvapenie na Joj. Po 20:30 ho sledovalo 268-tisíc mladších divákov (23,8 %) a 352-tisíc celkovo (18,1 %).
Líderstvo následne prevzala Markíza s filmom Božská relikvia 3. Po 20:30 mal 261-tisíc mladších divákov (24,4 %) a 349-tisíc v 12+ (19,6 %).
Špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj s posunutým začiatkom o 21:00 si zvolilo 188-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,7 %) a 248-tisíc v 12+ (13,1 %).
Jednotka mala v prípade večernej ponuky najviac divákov pri formáte Nečakané stretnutia – 227-tisíc (11,6 %). Do komerčnej cieľovky z toho spadalo 74-tisíc divákov (6,5 %).
Najsledovanejším programom soboty v 12 - 54 bolo Najlepšie počasie na Joj, videlo ho 289-tisíc divákov (26,3 %). Celkovo mala predpoveď počasia 469-tisícové publikum (24,5 %).
Nedeľný prime-time priniesol doterajšie maximum zábavnej speváckej šou Tvoja tvár znie povedome. Na Markíze ju tentoraz pozeralo 463-tisíc mladších divákov (36,1 %) a 670-tisíc v 12+ (31,6 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.
Joj konkurovala premiérovým animákom Ľadové kráľovstvo, vybralo si ho 305-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,9 %) a 386-tisíc z univerzálnej (17,4 %).
Ponuka komerčných staníc tentoraz odsunula seriál Kolonáda na miesto trhovej trojky v oboch hlavných cieľovkách. Titul Jednotky sledovalo 367-tisíc divákov (16,1 %), z toho 113-tisíc v 12 – 54 (8,6 %).
Zo spravodajských relácií boli najvyššie Športové noviny Markízy s 577-tisícovým publikom (27,6 %), v komerčnej cieľovke mal športový súhrn 341-tisíc divákov (29,1 %).
Aj pondelkový večer patril Markíze s premiérovou komédiou Babovřesky 3, videlo ju 423-tisíc mladších divákov (34,3 %), vďaka čomu bola najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke. V 12+ mala česká snímka 625-tisíc divákov (30 %).
Napriek tejto konkurencii si nadpriemer dokázala zabezpečiť aj Joj s filmom Drsňačky, ktorý uprednostnilo 291-tisíc mladších divákov (25,1 %) a 420-tisíc v 12+ (21,5 %).
Dvojke sa počas Veľkonočného pondelka o výrazný nadpriemer postaralo semifinále hokejovej extraligy. Druhú tretinu zápasu medzi Košicami a Banskou Bystricou videlo 221-tisíc divákov (12 %), z toho 114-tisíc v 12 – 54 (11,4 %).
Medzi spravodajskými reláciami na tom boli znova najlepšie Športové noviny Markízy, ktoré mali v komerčnej cieľovke 357-tisíc divákov (28,4 %). Dovedna ich videlo 607-tisíc ľudí (26,8 %).