Tvoja tvár znie povedome mala tentoraz 285-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov, čo znamenalo trhový podiel 27 percent. V 12+ šou sledovalo 447-tisíc divákov (24,2 %).

Seriál 1890 na Joj pozeralo po 20:35 243-tisíc mladších divákov pri podiele 19,3 percenta. V 12+ mala epizóda Nahá jazdkyňa 395-tisíc divákov (17,8 %).

V univerzálnej cieľovke mal podľa peoplemetrov lepší rating seriál RTVS Tajné životy, ktorý sledovalo 416-tisíc divákov. Share 17,9 percenta v 12+ je najvyšší v rámci druhej série. V 12 – 54 mali Tajné životy 153-tisíc divákov (11,8 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bolo Počasie na Markíze, predpoveď sledovalo 299-tisíc divákov (25,1 %).

V sobotu si prvenstvo večer zabezpečila u mladých Joj s filmom Jedna za všetky. Pozrelo si ho 252-tisíc divákov (24 %). V 12+ mala snímka 349-tisícové publikum (18,4 %).

V 12+ viedla Jednotka so šou Zem spieva, ktorej druhej semifinále pozeralo 480-tisíc divákov (25,2 %). Mladších divákov z toho bolo 195-tisíc (18,6 %). Oproti prvému semifinále tak program dosiahol takmer nezmenenú sledovanosť.

Markíza bola trojkou trhu s českou komédiou Dvojníci. Uprednostnilo ju 172-tisíc mladších divákov (16 %) a 238-tisíc v 12+ (12,1 %).

Najsledovanejším programom dňa bola opäť predpoveď počasia – tentoraz na Joj. Najlepšie počasie videlo 270-tisíc divákov, share bol na úrovni 24,7 percenta.

V piatok večer sa presadila Farma, ktorú po 20:30 sledovalo na Markíze 228-tisíc divákov (20,8 %), v 12+ to bolo 445-tisíc ľudí (21,7 %).

Ešte vyššie bol následný Duel Farmy, ktorý pozeralo 237-tisíc mladších divákov (29,4 %) a 466-tisíc celkovo (31,7 %).

Dvojkou trhu bola Joj s filmom Alexander a jeho naozaj veľmi zlý deň, ktorý sledovalo 176-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 16,4 percenta. V 12+ mala snímka 252-tisíc divákov (12,8 %).

Repríza Milujem Slovensko na Jednotke zaujala 165-tisíc mladších divákov (15,2 %), v 12+ to bolo 346-tisíc ľudí (17,1 %).

Najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke bolo Najlepšie počasie na Joj s 242-tisíc divákmi (23,6 %).