Šiesty diel Tvoja tvár znie povedome sledovalo 389-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, šou bola najsledovanejším programom dňa pri trhovom podiele 34,7 percenta. V 12+ mala 588-tisíc divákov (30,9 %).
Talent na Joj sledovalo v nedeľu večera 290-tisíc mladších divákov, čo znamenalo share 22,4 percenta. V univerzálnej cieľovke 12+ mal program 472-tisíc divákov (21,5 %).
Jednotka so seriálom Doktor Martin oslovila v prime-time 345-tisíc divákov (14,6 %), do komerčnej cieľovky spadalo 156-tisíc z nich (11,6 %).
Sobotný večer patril v 12+ futbalu – kvalifikačný duel Slovinsko – Slovensko bol trhovým lídrom. Prvý polčas od 20:40 sledovalo 442-tisíc divákov (21,2 %), v 12 – 54 ich bolo 223-tisíc (19,1 %). Druhé dejstvo videlo 437-tisíc divákov (24 %), z toho 238-tisíc mladších (22,5 %).
V komerčnej cieľovke si tesné prvenstvo postrážila Markíza s filmom Pomstiteľ, ktorý si zvolilo 253-tsíc mladších divákov (22,5 %), v 12+ mal film 381-tisícové publikum (19,2 %).
Joj konkurovala filmom MI-5: Vyššie dobro, ktorý zaujal 120-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11 %) a 199-tisíc celkovo (10,4 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze, ktoré videlo 294-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (32,8 %) a 578-tisíc v 12+ (32,9 %).
Piatok patril tradične Milujem Slovensko, Jednotka mala so zábavno-súťažnou reláciou tentoraz 576-tisíc divákov pri podiele 27,9 percenta, v 12+ išlo o najsledovanejší program dňa. V 12 – 54 bol licencovaný formát takisto lídrom s 260-tisíc divákmi a podielom 22,7 percenta.
Dvojkou trhu bola Markíza s reprízou Hornej Dolnej, ktorú si pozrelo 241-tisíc mladších divákov (21 %) a 319-tisíc v 12+ (15,4 %).
Joj zaradila film To bude boj!, ktorý sledovalo 132-tisíc mladších divákov (12,4 %) a 197-tisíc v 12+ (10,4 %).
Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke boli podľa peoplemetrov Športové noviny na Markíze s 261-tisíc divákmi (24,4 %). V 12+ mal športový súhrn 402-tisíc divákov (19,7 %).
Markíza v nedeľu vrátila do štruktúry aj Hru o Niké v inovovanej podobe. So súťažou bola trhovým lídrom, hoci relácia dosiahla čísla pod staničným priemerom – sledovalo ju 151-tisíc mladších divákov (18,7 %) a 264-tisíc v 12+ (17,7 %).