V porovnaní so štartom v predošlom týždni dosiahla Tvoja tvár znie povedome v nedeľu večer veľmi podobný výsledok – sledovalo ju 264-tisíc mladších divákov (28,5 %) a 457-tisíc v 12+ (26,7 %). Imitačná spevácka šou bola lídrom trhu.
Joj v nedeľu zaradila film Jason Bourne, ktorý uprednostnilo 174-tisíc mladších divákov (18,6 %). V 12+ snímka oslovila 275-tisíc ľudí (16 %).
Na Jednotke šiel v nedeľu oceňovaný český film Domáca opatera, ktorý si zvolilo 75-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (6,7 %) a 170-tisíc celkovo (8,3 %).
Na čele ratingového rebríčka v 12 – 54 boli spolu s Tvojou tvárou Športové noviny Markízy, ktoré sledovalo 264-tisíc mladších divákov (24 %), v 12+ to bolo 416-tisíc ľudí (19,6 %).
Relácia Na telo sa na Markíze vrátila so 79-tisíc mladšími divákmi (14,5 %) a 147-tisíc v 12+ (13,7 %), v popoludňajšom slote to stačilo na vedenie.
V sobotu si líderstvo s odstupom postrážila Joj s ďalším zostrihom Česko Slovensko má talent. Sledovalo ho 295-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,8 %) a 532-tisíc v 12+ (28,1 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.
Markíza konkurovala filmom Spojenci, ktorý skončil v podpriemere so 101-tisíc mladšími divákmi (10,9 %) a 175-tisíc v 12+ (10,2 %).
Jednotka na sviatok vysielala snímku Mária z Nazaretu, ktorú sledovalo 159-tisíc divákov (8,5 %), z toho 77-tisíc v užšej cieľovke 12 – 54 (7,6 %).
V piatok večer mala navrch u mladšieho publika Farma, ktorej Duel si pozrelo na Markíze 198-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 21,1 percenta. V 12+ mala reality šou 369-tisícové publikum (20,3 %).
U mladých bolo trhovou dvojkou Milujem Slovensko na Jednotke, ktoré sledovalo 158-tisíc mladších divákov (16,3 %). V 12+ mala zábavný program 330-tisíc divákov (17,4 %).
Joj so šou Všetko, čo mám rád oslovila 146-tisíc mladších divákov (15,5 %), v 12+ to bolo vyše dvakrát viac – 388-tisíc (21,3 %). U univerzálneho publika teda Joj viedla.
Najsledovanejším programom piatka v komerčnej cieľovke bol podvečerný seriál Markízy Oteckovia s 227-tisíc divákmi (36,4 %). V 12+ ho sledovalo 361-tisíc ľudí (29,1 %).