Prvú časť Tvoja tvár znie povedome sledovalo 443-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 38,2 percenta. Formát skupiny Endemol Shine sa tak na Slovensku u mladšieho publika uviedol silnejšie ako napríklad ostatný ročník Superstar (353-tisíc divákov). V rámci veľkých entertainment šou bol naopak pri štarte výkonnejší vlani rovnako licencovaný Česko Slovensko má talent na Joj (483-tisíc divákov).
V 12+ mala Tvoja tvár znie povedome 628-tisíc divákov a share 31,9 percenta. Joj konkurovala po 20:35 filmom Smrtonosná pasca: Opäť v akcii, ktorý uprednostnilo dovedna 301-tisíc divákov (14,1 %), z toho 221-tisíc v 12 – 54 (17,6 %).
Najmä v univerzálnej cieľovke značnú časť divákov tradičnej zaujala aj Jednotka so seriálom Kolonáda. Najnovšiu epizódu videlo 419-tisíc divákov (17,3 %), v komerčnej cieľovke to bolo 144-tisíc mladších divákov (10,2 %).
Najsledovanejším programom nielen 6. marca, ale zatiaľ v celom roku 2016, boli v cieľovke 12+ Televízne noviny Markízy. Tie si o 19:00 zaplo 835-tisíc divákov, trhový podiel dosiahol 35,6 percenta. Spravodajský súhrn na čele ratingového poradia preskočil vydanie tej istej relácie z 24. januára. V 12 – 54 mali „volebné“ Televízne noviny 488-tisíc divákov (37,1 %).
Voľby divákov zaujímali aj počas dňa. Napríklad spravodajský maratón na Jednotke medzi 8:00 – 13:55 sledovalo podľa peoplemetrov 459-tisíc divákov (33,1 %), z toho 222-tisíc mladších (27,9 %).
Diskusiu zástupcov strán, ktoré sa dostali do parlamentu, si diváci pozreli aj po 13:15 na Markíze. Tam na ňu bolo zvedavých 524-tisíc divákov (29,4 %), z toho 332-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (32,3 %).
Popri voľbách sa darilo aj športu. Svetový pohár v lyžovaní z Jasnej pútal najväčšiu pozornosť popoludní, na Dvojke ho sledovalo po 13:25 423-tisíc divákov (24,2 %), 229-tisíc bolo vo veku od 12 do 54 rokov (22,7 %).
V sobotnom prime-time bola takisto lídrom Markíza s Duelom reality šou Farma. O 20:30 ho sledovalo 275-tisíc mladších divákov (22,5 %) a 504-tisíc v 12+ (23 %). Joj konkurovala celebritným špeciálom Moja mama varí lepšie ako tvoja, zaujal 152-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,3 %) a 238-tisíc celkovo (10,8 %).
Jednotka nemala najviac divákov v sobotu pri večernej ponuke, ale nočnej relácii s predbežnými výsledkami volieb. Po 21:55 sledovalo verejnoprávnu stanicu 230-tisíc divákov (19,6 %), v 12 – 54 to bolo 99-tisíc (15 %). Na Markíze malo mapovanie výsledkov v rovnakom čase 367-tisíc divákov v 12+ (31,3 %), z toho 220-tisíc v 12 – 54 (33,2 %).
Najsledovanejším programom dňa boli aj v sobotu Televízne noviny Markízy, videlo ich 608-tisíc divákov (32,3 %), z toho 291-tisíc v 12 – 54 (29,7 %).
V piatok večer mala navrch Markíza s bežným vydaním Farmy. To si zvolilo 497-tisíc divákov (23,8 %), v komerčnej cieľovke ich bolo 253-tisíc (22,2 %).
Trhovou dvojkou bola Jednotka s reprízou Milujem Slovensko. Zábavnú šou si pozrelo 440-tisíc divákov (21,3 %), z toho 242-tisíc v 12 – 54 (21,4 %).
Film Muž na hrane na Joj sledovalo 275-tisíc ľudí (14 %), v 12 – 54 mala snímka 169-tisícové publikum (15,6 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Športové noviny na Markíze, mali 271-tisíc mladších divákov (25,5 %) a 485-tisíc v 12+ (23,9 %).