Na vyvrcholenie prvej série licencovaného formátu bolo zvedavých 532-tisíc divákov vo veku do 12 do 54 rokov, čo je rovnaké číslo ako pred týždňom, keď program dosiahol najvyšší rating. S finále Tvoja tvár znie povedome mala Markíza nadštandardný share 48,6 percenta.
V 12+ sledovalo nedeľnú zábavu Markízy 841-tisíc divákov pri podiele 44,4 percenta. Televízia v tlačovej správe doplnila, že vďaka tomuto výkonu išlo o najsledovanejší program slovenských staníc od začiatku roku 2016.
Markíza v pondelok ráno tiež potvrdila na webe staršiu informáciu, že sa púšťa aj do výroby druhej série. Tú bude vysielať na jeseň.
Tvoja tvár znie povedome - sledovanosť | ||||
Dátum | Rtg/12 - 54 (tis.) | Shr/12 - 54 (%) | Rtg/12+ (tis.) | Shr/12+ (%) |
6. marca | 443 | 38,2 | 628 | 31,9 |
13. marca | 419 | 37,3 | 615 | 31,6 |
20. marca | 384 | 34,7 | 562 | 29,5 |
27. marca | 463 | 36,1 | 670 | 31,6 |
3. apríla | 471 | 42,0 | 703 | 36,8 |
10. apríla | 525 | 44,9 | 771 | 39,4 |
17. apríla | 463 | 42,1 | 714 | 38,0 |
24. apríla | 532 | 45,0 | 806 | 40,5 |
27. apríla | 459 | 44,6 | 695 | 37,3 |
1. mája | 532 | 48,6 | 841 | 44,4 |
Priemer | 470 | 41,4 | 702 | 36,2 |
Joj v nedeľu večer konkurovala premiérovým animákom Krúdovci, zaujal 174-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,4 %) a 221-tisíc celkovo (10,5 %).
Jednotka vysielala dvojdielny film Odvaha princeznej, sledovanejšiu prvú časť po 20:35 videlo 137-tisíc divákov (6,1 %), z toho 37-tisíc v 12 – 54 (2,9 %).
V sobotnom prime-time mala navrch takisto Markíza s filmom Nič ma nezastaví, ktorý bol u mladých najsledovanejším programom dňa. Videlo ho 308-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 29 percent. V 12+ mala snímka 442-tisícové publikum (23,3 %).
Zábavnú šou Vtedy na Západe sledovalo na Joj 134-tisíc mladších divákov (12,4 %) a 234-tisíc v 12+ (12,1 %).
Na Jednotke mali najviac divákov v 12+ Nečakané stretnutia – videlo ich 251-tisíc ľudí, share bol na úrovni 13 percent. V 12 – 54 mala relácia 59-tisíc divákov (5,7 %).
V piatok si pozíciu lídra udržala Farma, ktorá bola opäť najsledovanejšia v prípade vyraďovania v Dueli. Reality šou sledovalo po 21:40 291-tisíc mladších divákov (32,9 %) a 538-tisíc v 12+ (34,4 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.
Bežné vydanie Farmy o 20:30 malo 268-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (24,5 %) a 509-tisíc v 12+ (24,9 %). Joj v piatok vysielala finále Miss Slovensko 2016. Priamy prenos mal slabší výkon ako vlani, na novú kráľovnú krásy bolo tentoraz zvedavých 133-tisíc divákov v 12 – 54 (12,5 %) a 235-tisíc v 12+ (12,1 %). Vlani finále súťaže videlo 304-tisíc divákov (191-tisíc v 12 - 54).
Dvojkou trhu bola v tom čase Jednotka s kvízom Čo ja viem, uprednostnilo ho 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,9 %) a 422-tisíc v 12+ (20,9 %).