Finále Tvoja tvár znie povedome sledovalo 319-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 34,9 percenta. V 12+ mala šou 515-tisícové publikum a share 32,6 percenta. Išlo o najsledovanejší program dňa v oboch cieľovkách.
Celá druhá séria dosiahla priemernú sledovanosť 336-tisíc divákov a share 32,3 percenta. V 12+ bol priemer 520-tisíc divákov a podiel 29,1 percenta.
Hoci išlo o nadpriemerné čísla, na prvú sériu z jari tohto roka sa nedoťahovali. Úvodnú edíciu licencovanej šou sledovalo v priemere 470-tisíc mladších divákov (41,4 %) a 702-tisíc v 12+ (36,2 %). Meno víťazky druhej série - Mária Čírová - bulvárne médiá prezradili vo výraznom predstihu (Markíza nakrúcala od mája do júla).
Tvoja tvár znie povedome 2 - sledovanosť | ||||
Dátum | Rtg/ 12 - 54 (tis.) | Shr/12 - 54 (%) | Rtg/12+ (tis.) | Shr/12+ (%) |
4. 9.2016 | 360 | 35,7 | 549 | 31,7 |
11. 9. 2016 | 358 | 35,2 | 536 | 31 |
18. 9. 2016 | 336 | 32 | 520 | 28,4 |
25. 9. 2016 | 286 | 26 | 448 | 23,9 |
2. 10. 2016 | 339 | 31 | 520 | 27,9 |
9. 10. 2016 | 389 | 34,7 | 588 | 30,9 |
16. 10. 2016 | 365 | 33,2 | 553 | 29 |
23. 10. 2016 | 302 | 28,4 | 480 | 26,5 |
30. 10. 2016 | 310 | 32,3 | 488 | 30,3 |
6. 11. 2016 | 319 | 34,9 | 515 | 32,6 |
Priemer | 336 | 32,3 | 520 | 29,1 |
Finále Tvojej tváre odsunulo na pozíciu trhovej dvojky Česko Slovensko má talent na Joj, ktorý mal 226-tisíc mladších divákov (21,5 %) a 329-tisíc divákov 12+ (18,2 %). Seriál Doktor Martin na Jednotke sledovalo 155-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,8 %) a 316-tisíc v 12+ (15,8 %).
Markíza nasadí v nedeľnom slote namiesto zábavnej šou v ďalších týždňoch filmy, začne Kameňákom 5. Joj bude Talent vysielať do konca novembra. Tretia séria Tvojej tváre príde v roku 2017.
V sobotnom prime-time mala navrch takisto Markíza s filmom R.I.P.D., ktorý videlo 237-tisíc divákov (23,1 %) a 315-tisíc v 12+ (17,8 %).
Joj mala s filmom Hobit: Bitka piatich armád sledovanosť 154-tisíc divákov (17,1 %), v univerzálnej cieľovke to bolo 208-tisíc divákov (13,6 %). Strom želaní na Jednotke si pozrelo 65-tisíc mladších divákov (6,1 %) a 180-tisíc celkovo (9,5 %).
Najsledovanejším programom dňa v oboch cieľovkách boli Televízne noviny na Markíze, ktoré sledovalo 271-tisíc mladších divákov (28,3 %) a 546-tisíc v 12+ (30,3 %).
Piatkový večer ovládlo Milujem Slovensko s 287-tisíc mladšími divákmi (25 %). V 12+ mala relácia Jednotky 607-tisíc divákov pri podiele 29,2 percenta, išlo o najsledovanejší program dňa.
Trhovou dvojkou bola Markíza s reprízou Hornej Dolnej, ktorú sledovalo 180-tisíc mladších divákov (15,8 %) a 260-tisíc celkovo (12,5 %). Joj vysielala film Hry o život: Skúška ohňom, ktorý si pozrelo 136-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15 %) a 178-tisíc v 12+ (11,1 %).