Predposledný diel Tvoja tvár znie povedome sledovalo po 20:30 na Markíze 459-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 44,6 percenta. V 12+ mala šou 695-tisíc divákov a share 37,3 percenta.

Výkonný formát Markízy znížil čísla V siedmom nebi na Joj, ktoré v komerčnej cieľovke uprednostnilo 160-tisíc divákov (13,8 %). V 12+ mal program 374-tisíc divákov pri podiele 17,7 percenta.

Značnú časť divákov mala v stredu aj Jednotka s futbalovou Ligou majstrov. Semifinálový duel medzi Atleticom Madrid a Bayernom Mníchov mal viac divákov počas prvého polčasu po 20:45. Priamy prenos sledovalo 153-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,7 %) a 299-tisíc celkovo (13,4 %).

V slote pred hlavným spravodajstvom dominovala aj v stredu Joj s Moja mama varí lepšie ako tvoja. Kulinárska gameshow mala 189-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,7 %) a 331-tisíc celkovo (20,1 %).

Búrlivé víno na Markíze po 17:50 zaostalo, seriál videlo 134-tisíc mladších divákov pri podiele 16,8 percenta. V 12+ mal seriál navrch – sledovalo ho 414-tisíc divákov (25 %).

Hlavné spravodajské relácie Markízy a Joj zaznamenali podobnú výkonnosť. Televízne noviny so začiatkom o 19:00 sledovalo 277-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,7 %) a 623-tisíc v 12+ (32,4 %), Noviny TV Joj o 19:30 275-tisíc mladších divákov (26,5 %) a 607-tisíc v 12+ (30,1 %).