TV8 má kampaň. Aj na titulke bulváru

Mesiac a pol od svojho štartu dala o sebe nová interaktívna slovenská televízia TV8 prvý raz vedieť. Na titulnej strane bulvárneho denníka Plus jeden deň či v programových tituloch Eurotelevízia a Telemagazín sa koncom minulého týždňa objavil menší inzerát propagujúci jej vysielanie.

Viac než samotnú TV8 inzerát zdôrazňuje možnosť vyhrať automobil Porsche Boxter. Súťažná otázka sa týka dátumu štartu televízie, ktorý následne prezrádza text v spodnej časti vizuálu. Ladený je do charakteristických odtieňov zelenej farby.

Spomínaný automobil je dlhodobým lákadlom aj v súťažných reláciách a self-prome TV8. Podľa pravidiel zverejnených na webe licencovanej spoločnosti Phonotex však bude jeho výherca známy až 24. decembra 2010. Avizovaná ofiicálna stránka www.tv8.sk stále nie je v prevádzke.

Vysielanie TV8 je voľne dostupné prostredníctvom satelitu Thor 5, od 15. februára sa stala súčasťou ponuky digitálnej káblovej televízie UPC Digital najväčšieho slovenského prevádzkovateľa retransmisie UPC Broadband Slovakia a v ostatných dňoch pribudla aj do ponuky IPTV služby Magio spoločnosti T-Com. Podľa inzerátu by sa televízie "čoskoro" mali dočkať aj abonenti služby FiberTV od Orangeu. Phonotex chce postupne prenikať aj do ponúk menších káblových operátorov. Perspektívne sa môže uchádzať tiež o účasť v digitálnom multiplexe.

  • Všetko o novej stanici na Mediálne.sk:  Špeciál o TV8 (aj odber noviniek cez RSS)

TV8 odštartovala po necelých dvoch týždňoch skúšobného vysielania v pondelok 1. januára 2010 krátko po 10:00. Programová štruktúra je zložená z poradenských relácií, súťaží a ľahkej erotiky v nočných hodinách. V priebehu apríla televízia počíta so zaradením bloku pre menších divákov a relácií s hosťami, ktorí sa zaoberajú alternatívnou medicínou, zdravím a životným štýlom.

Držiteľ digitálnej licencie, spoločnosť Phonotex, je bratislavská spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním audiotexových a SMS služieb.