Plnú lokalizáciu TV Paprika uviedol vysielateľ stanice AMC Networks International od septembra. Kanál vysiela 24 hodín v češtine a slovenčine. Špecializovaný feed nahrádza pôvodný česko-slovensko-maďarský, ktorý fungoval od štartu stanice v roku 2005.

So zmenou súvisia aj úpravy programu, ktorý sa podľa AMC viac zameria na to, čo konkrétne zaujíma lokálne publikum.

TV Paprika tak napríklad od 3. septembra zaradila novú reláciu – slovenskú šou Pepeho zdravá kuchyňa, ktorú bude vysielať v pracovných dňoch o 20:00. Tvárou programu je bloger a špecialista na zdravé torty Pepe.

V októbri uvedie kulinárska stanica ďalšiu lokálnu produkciu, tentoraz zameranú najmä na českých divákov. Relácia Hezky česky s Vendy a Adamem bude venovaná milovníkom tradičnej kuchyne – známe recepty sa budú pripravovať v časovo efektívnych a chutnejších variáciách.

Vyradenie maďarského obsahu znamená zároveň viac priestoru pre slovenské a české reklamy, ktoré platená stanica zaraďuje v predeloch. Upútavky a programové prvky sú už všetky v češtine.

„Sme radi, že môžeme českým a slovenským divákom ponúknuť ďalšie zdokonalenie jednej z našich staníc, tentoraz TV Paprika. Lokalizácia stanice nadväzuje na dlhodobý trend, ktorým je kontinuálna lokalizácia všetkých staníc z portfólia AMC Networks, ktoré na českom a slovenskom trhu ponúkame,“ uviedol Marcel Mareš, Country Manager AMC Networsk International pre ČR a SR.

Okrem TV Paprika je AMC vysielateľom staníc Sport 1, Sport 2, Minimax, Megamax, JimJam, Spektrum, Spektrum Home, AMC a Film+. Časť portfólia zastupuje pri predaji reklamného priestoru na slovenskom trhu Joj Group.