Prvý zo série billboardov, ktorými TV JOJ začína propagovať svoj ťažiskový projekt Celebrity Camp.
Televízia JOJ dnes začína propagovať svoj ťažiskový projekt na druhú polovicu televíznej sezóny 2006 / 2007 Celebrity Camp aj v outdoore.
"Rozmiestňujeme po Slovensku viac ako sto billboardov a bigboardov, primárne vo veľkých mestách," povedal pre Mediálne.sk riaditeľ TV JOJ pre PR & promotion Ľudovít Tóth. Televízia dlhodobo deklaruje úsilie oslovovať najmä aktívneho mestského diváka v základnom vekom rozmedzí od 18 do 49 rokov.
Ako ďalej uviedol Tóth, kampaň sa bude postupne vyvíjať až do štartu projektu Celebrity Camp, ktorý sa v štruktúre TV JOJ objaví po prvýkrát v stredu 4. apríla. Nosičmi outdoorovej časti kampane sú bigboardy spoločnosti BigBoard a billboardy Akzent Media. Kampaň sa postupne rozšíri aj do tlače a rádií.
Celebrity Camp bude TV JOJ vysielať dvakrát týždenne, vždy v stredu a v sobotu o 20:00. Subformát Celebrity Camp Live je v štruktúre naplánovaný v stredu o 22:30 a v sobotu o 21:30. "Pôjde o živé vysielanie, kde zo súťaže vypadnutá celebrita po prvýkrát uvidí na vlastné oči priebeh hry, svoje vylúčenie a prehovorí," upresnil Tóth. Hlavnú show moderujú Petra Polnišová a Ján Kroner, moderátorské obsadenie subformátu hovorca TV JOJ naďalej odmieta konkretizovať. (lk)