TV JOJ začína propagovať Celebrity Camp najmä vo veľkých mestách


Prvý zo série billboardov, ktorými TV JOJ začína propagovať svoj ťažiskový projekt Celebrity Camp.

Televízia JOJ dnes začína propagovať svoj ťažiskový projekt na druhú polovicu televíznej sezóny 2006 / 2007 Celebrity Camp aj v outdoore.

"Rozmiestňujeme po Slovensku viac ako sto billboardov a bigboardov, primárne vo veľkých mestách," povedal pre Mediálne.sk riaditeľ TV JOJ pre PR & promotion Ľudovít Tóth. Televízia dlhodobo deklaruje úsilie oslovovať najmä aktívneho mestského diváka v základnom vekom rozmedzí od 18 do 49 rokov.

Ako ďalej uviedol Tóth, kampaň sa bude postupne vyvíjať až do štartu projektu Celebrity Camp, ktorý sa v štruktúre TV JOJ objaví po prvýkrát v stredu 4. apríla. Nosičmi outdoorovej časti kampane sú bigboardy spoločnosti BigBoard a billboardy Akzent Media. Kampaň sa postupne rozšíri aj do tlače a rádií.

Celebrity Camp bude TV JOJ vysielať dvakrát týždenne, vždy v stredu a v sobotu o 20:00. Subformát Celebrity Camp Live je v štruktúre naplánovaný v stredu o 22:30 a v sobotu o 21:30. "Pôjde o živé vysielanie, kde zo súťaže vypadnutá celebrita po prvýkrát uvidí na vlastné oči priebeh hry, svoje vylúčenie a prehovorí," upresnil Tóth. Hlavnú show moderujú Petra Polnišová a Ján Kroner, moderátorské obsadenie subformátu hovorca TV JOJ naďalej odmieta konkretizovať. (lk)