Televízia JOJ začína spúšťať podporné kampane na programové novinky ktoré sa objavia v najbližších mesiacoch. Vyzerá to tak, že nie všetky televízie budú čakať na september a o väčší divácky podiel začnú dôslednejšie bojovať už skôr. V prípade televízie JOJ sa s niektorými už môžeme stretávať na jej obrazovkách.
Ako najúspešnejší cyklický a zábavný titul vôbec sa v programe TV JOJ vykrištalizovala zábavná show Inkognito. Nelicencovaný formát známy v zahraničí už niekoľko desaťročí sa na TV JOJ začal vysielať v rámci kampane „Roztáčame to!“ v septembri 2003. Titul s moderátorom Vladom Voštinárom sa dostal na prvé priečky rebríčkov TV JOJ a priemerný rating sa v súčasnosti pohybuje okolo 21%. Zábavno - súťažný formát teda prináša televízii JOJ úspechy a tak na nasledovníkov nedala dlho čakať.
JOJka ako podporný prostriedok na nové tituly zvolila divácke súťaže. Spot „Konkurz na súťaž“, do ktorého sa môžu záujemci zapojiť pomocou audiotextu a SMS správ (1 min 18,- Sk; 1 SMS 10 Sk), sľubuje divákom že na JOJke budú môcť viac súťažiť a vyhrávať. A to už o tri mesiace. Niektoré z noviniek tak televízia JOJ predstaví už v auguste.
"Upútávka Konkurz na súťaž súvisí s pripravovanými programovými zmenami v TV JOJ vzhľadom na septembrové zavedenie elektronického merania sledovanosti televízií na Slovensku...", uviedol pre Mediálne.sk hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth.
Ďalší spot informuje o súťaží, ktorú televízia JOJ pripravuje v spolupráci s Prvou stavebnou sporiteľnou, a.s. Súťažno zábavnú show s názvom PSS...T . Ide o adrenalínovú súťaž v ktorej budú môcť súťažiaci v dvojiciach s celebritami vyhrať 1 000 000 ako vklad na zmluvu stavebného sporenia s PSS, a. s. Súťažiaci sa môžu zapojiť pomocou SMS správ.
Veľmi podobnú súťaž taktiež v spolupráci s PSS, a. s. vysielala v na konci 90. rokov aj televízia Markíza. Zábavná show s Ivetou Malachovskou mala názov 4x4, vysielala sa štvrťročne a po dvoch sezónach bolo jej vysielanie ukončené.
Ďalšia novinka na TV JOJ bude od 12. júna súťaž Easy Renta. Vyrába sa v koprodukcii so spoločnosťou Tipos, a. s. (podobne ako Bingo na Jednotke alebo Ostrov pokladov na TV Markíza). V 10 minútovej súťaži bude účasť viazaná na predaj žrebu. Originalita súťaže bude spočívať v postupnom vyplácaní výhry. Moderátorom bude Ján Gallovič.
Ak bude JOJka nasledovať televíziu Nova, na jeseň môžeme očakávať pokračovanie najúspešnejšieho programu TV JOJ - IQ Test národa, tentoraz ako Test pamäti národa.