Televízia Joj ohlásila prípravy novej "netradičnej zoznamky" s názvom Cesta za láskou, do ktorej zároveň začala prostredníctvom on-air kampane zháňať súťažiace.
"Ste sama a túžite po láske? Máte už dosť čakania na princa na bielom koni? Urobte prvý krok. Vydajte sa sa za svojou láskou a nasadnite do autobusu, ktorý vás odvezie za tým pravým. Každý z 25 vyvolených mužov čaká možno práve na vás," zaznie v náborovom spote.
Záujemkyne vo veku od 18 do 50 rokov sa môžu prihlásiť telefonicky, mailom, SMS správou či prostredníctvom formuláru zverejneného na špeciálnej podstránke formátu.
Cesta za láskou bude licencovanou adaptáciou pôvodného nórskeho formátu Babes on the Bus (Gøy på landet). "Zoznámenia chtivé devy sa vyberú za prítomnosti kamier v autobuse po celom Slovensku a na rôznych miestach budú mať možnosť zoznámiť sa so zaujímavými mužmi," popisuje televízia princíp šou.
TV Joj si už začiatkom novembra podala na úrade priemyselného vlastníctva žiadosť o registráciu ochrannej známky názvu Cesta za láskou.
Medzinárodné práva k formátu Babes on the Bus vlastní spoločnosť Endemol na základe zmluvy s nórskymi firmami Nordic World a Nice Group. Vytvorila ho divízia Monster Entertainment, patriaca pod Nice Group. Endemol ho podľa dohody nemôže predávať iba do severských krajín a Francúzska.
Pôvodným vysielateľom formátu je nórska TV Norge, následne licenciu kúpil aj dánsky Kanal 4. V lete 2012 šou adaptoval nemecký Vox, chystá ju aj TF1 vo Francúzsku.
Zdroj: TV Norge
Formát môže mať denné aj týždenne nasadenie, nakrúca sa v exteriéri. Monster Entertainment ho na svojom webe označuje ako "feelgood dating reality".
V originálnej verzii cestovalo 25 mladých mestských žien autobusom desať týždňov po celom Nórsku. V desiatich vidieckych komunitách sa postupne zoznamovali s potenciálnymi partnermi a ak našli svoju "pravú lásku", mohli autobus opustiť a ostať v danej dedine. Cieľom šou má byť, aby sa do hlavného mesta na záver vrátil prázdny autobus.