Z vedenia televízie odchádzajú k 24. februáru programová manažérka Jana Hegedüsová, šéf komunikácie Ivan Huljak, ako aj šéf nových médií Vladimír Mužik.
I. Huljak pritom vo funkcii pôsobil len od 12. februára tohto roka, V. Mužík zas do televízie prišiel vlani v novembri, keď v Joj prebehli takisto výrazné zmeny v manažmente, ako aj v organizácii a štruktúre jednotlivých oddelení. J. Hegedüsová nastúpila v júli.
J. Hegedüsová pracovala ešte v deväťdesiatych rokoch aj v konkurenčnej Markíze, v Joj bola poverená riadením programového úseku, ktorý predtým spadal priamo pod generálneho riaditeľa. V novej organizačnej štruktúre bola zástupkyňou generálneho riaditeľa pre development programov.
Doterajší riaditeľ Úseku nových médií Vladimír Mužik v Joj vo funkcii nahradil Ondreja Jurovčáka. Ešte vlani šéfoval spravodajstvu českej televízii Nova. Na Slovensku mal skúsenosti aj z printových médií, bol šéfredaktorom denníka Nový Čas.
Po dlhých rokoch v Joj skončil aj dramaturg Ivan Huljak, ktorého vo februári poverilo vedenie televízie riadením Úseku Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz.
Aj pred jeho nástupom sa na oddelení diali „pozoruhodné“ presuny - ako šéf úseku skončil len dva mesiace po nástupe do funkcie Michal Drobník.
M. Drobník viedol úsek od vlaňajšieho decembra, keď nahradil Ivanu Semjanovú odvolanú mesiac predtým. Do jeho nástupu bola vedením úseku poverená programová manažérka Jana Hegedüsová. Od januára bola pozícia neobsadená.
Ivan Huljak bol dlhoročným šéfom vlastnej tvorby Jojky, ktorý sa podieľal na vývoji viacerých divácky obľúbených pôvodných formátov. Ako dramaturg a neskôr šéfdramaturg Joj zastrešoval projekty ako Mafstory, Profesionáli, Hoď svišťom, Cestovka, Aféry, Panelák, Súdna sieň, Nevinní a ďalšie.
Bol aj kreatívnym producentom prvého ročníka Česko Slovensko má talent a podieľal sa aj na formátoch Farmár hľadá ženu a Hotel Paradise.
Po zlúčení úseku vlastnej tvorby a vývoja formátov zastával od novembra užšie špecifikovaný post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitcomy a ich vývoj. Riaditeľkou vlastnej tvorby sa stala dovtedajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková.
TV Joj tiež potvrdila, že exšéf televízie František Borovský u vysielateľa definitívne skončil. Marcel Grega pre mesačník Stratégie uviedol, že "v dohľadnej dobe" s ním televízia neplánuje spolupracovať.
TV skupina sa s ním tiež dohodla, že predá svoj 10-percentný podiel v akciovke Slovenská produkčná. Tá je jediný vlastník držiteľa vysielacích licencií stanic Joj a patrí pod skupinu Joj Media House, investíciu skupiny J&T.
F. Borovský bol dosiaľ tiež predseda predstavenstva Slovenskej produkčnej, čo znamená, že na tejto pozícii tiež dôjde k zmene. M. Grega ako doterajší finančný šéf v Joj bol dosiaľ členom predstavenstva tejto firmy.
V televízii naďalej ostáva pracovať Renáta Macková, "výkonná riaditeľka pre obchodnú stratégiu", ktorá v tejto novej pozícii vlani nahradila niekdajšieho šéfa obchodu, odvolaného Martina Herža. Ten definitívne skončil v Jojke k 31. januáru.