Prevádzkový zisk sa zvýšil o takmer 88 percent a znížil tým aj celkovú stratu spoločnosti, ktorá dosiahla 1,95 milióna eur. Medziročne sa znížila o viac ako 69 percnt.

Naďalej boli dôvodom celkovej straty finančné náklady na staršie úvery. Zisk pred odpočítaním úrokových a daňových položiek dosiahol vlani 10,2 milióna eur.

Hlavnými aktivitami skupiny sú prevádzkovanie súkromných televíznych staníc, poskytovanie služieb vysielateľom rádií, vrátane predaja mediálneho priestoru, vydávanie denníkov a predaj vonkajších reklamných plôch.

V zisku sú v Česku a Rakúsku

Podnikanie na slovenskom trhu generuje Joj Media House s odstupom stále najvyššie tržby, ale zisky ťahajú najmä české a rakúske médiá.

Médiá na Slovensku dosiahli vlani tržby 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa