Trojka STV zajtra spustí nový ident. Pozrite si ho

V deň štartu zimnej olympiády vo Vancouveri sa športová Trojka Slovenskej televízie predstaví s novým identom. Zmena však bude iba kozmetická, databankové zábery ostávajú, grafické prvky však po novom korešpondujú s aktuálne používaným vizuálom Jednotky a Dvojky.

"Cieľom bolo vizuálne zjendotiť všetky tri okruhy STV," vysvetlil pre Mediálne.sk PR manažér Dvojky a Trojky Branislav Šanta. Nový ident vyrobila externá firma Framehouse, ktorá STV dodáva grafické riešenia od rozpadu jej kreatívneho oddelenia. Naposledy pripravila grafickú výbavu aj pre projekt Eurovision Song Contest 2010.

Doterajší ident používala Trojka od svojho vzniku 8. augusta 2008, v deň štartu letnej olympiády v Pekingu. Zmena nastáva symbolicky v čase začiatku ďalšej olympiády – zimnej z Vancouveru.

Nový ident Trojky STV

Pôvodný vizuál Trojky vyrobila STV in-house na kreatívnom oddelení pod vedením vtedajšieho šéfa kreatívy Juraja Monošíka. Jingle koncepčne vychádzajú ešte z low-costovej verzie identu Jednotky z roku 2007, vytvorenéj predchádzajúcim šéfom kreatívy Miroslavom Stachom. Nakúpené klipy s motívmi ročných období dopĺňa korporátnymi animáciami a hudbou. Grafika od Framehouseu robí to isté, pozmenili sa len animácie.

Vizuálna jednota všetkých troch okruhov STV vydržala naposledy po štarte Trojky iba necelý mesiac. Od septembra 2008 dostali Jednotka a Dvojka upravený ident od Framehouseu, tretí kanál tak zostal so svojim vizuálnym štýlom starej Jednotky až doposiaľ osamotený.

Pôvodný ident Trojky STV