Ponuka tretieho kanála Slovenskej televízie sa rozširuje. Potajomky. Na Trojku už napríklad dorazili prvé sľubované športové magazíny.
Od tohto mesiaca sa v jej programovej štruktúre objavili dve novinky - 26-minútový lifestylový magazín Zdravo a naplno a 48-minútový formát Goalissimo. Mediálne.sk zisťuje viac informácií o programoch, vrátane ich producentov.
Relácie Trojky STV
Góly-body-sekundy (tiež Jednotka a Dvojka)
Šport vo svete
Aréna
Odpískané (tiež Jednotka a Dvojka)
Odpískané hokej
Športové ozveny
Goalissimo (nové)
Zdravo a naplno (nové)
Niektorých avizovaných relácií sa však diváci nedočkali vôbec, doposiaľ sa napríklad nevysielajú profily športovcov pod názvom Kométy a legendy či archívny Šport pre pamätníkov. Často sa preto stáva, že Trojka vysiela niečo úplne iné, než deklaruje v programových rozpisoch. Ako výplň hluchých miest v štruktúre sa potom nepravidelne objavujú aj formáty, ktoré majú svoju domovskú pôdu na Dvojke ako (Ne)Celebrity či Televíkend.
Sledovanosť športového okruhu verejnoprávnej televízie je naďalej mizivá. Celodenný podiel za minulý týždeň bol len 0,3 %, opäť jeden z najhorších výkonov v krátkej histórii stanice. Týždeň pred tým atraktívne akvizičné zápasy priniesli celotýždenný podiel 0,8 %. Nenaplnené očakávania priznal aj manažment STV. Dúfa však, že všetko sa zlepší po riadnom rozbehnutí jesennej programovej štruktúry, ktorú má zatraktívniť napríklad aj propagácia šachu. Viac informácií.
Tohtoročné náklady na Trojku sú 100,383 milióna korún (3 332 105 €). Z toho reklama má pokryť 7,6 milióna Sk (252 274 €), sponzoring dva milióny Sk (66 388 €), z dotácie od štátu pôjde 90,783 milióna Sk (3 013 444 €). Trojku si môže pozrieť približne 60 percent televíznych divákov na Slovensku.