Rozmanité názory na film zatiaľ zásadnejšie neumiernili prúd divákov v premiérových sálach. Údaj 57 150 divákov z druhého víkendu premietania je výborné číslo hodné samotnej premiéry filmu – pre porovnanie, je len o 7-tisíc menšie ako štart Všetko alebo nič a o štyri tisícky vyššie od Cuky Luky filmu počas ich prvých víkendov.

Ak dokáže film zaujať týmto spôsobom aj počas druhého víkendu premietania, nejde už iba o jednorazový hit, od ktorého diváci hneď odídu.

Čo zaručí silný druhý víkend?

Merať otvárací víkend filmu je jednoduché: treba mať obrovskú kampaň, presvedčiť kinárov o nasadení filmu a prilákať divákov. Druhý víkend je už náročnejší – ak nie je film dostatočne dobrý, diváci si povedia, že ho netreba vidieť v kine.

Ak nemal dostatočnú návštevnosť v premiére, nedostane toľko predstavení ako minule a samozrejme, treba rátať aj s konkurenciou. Pokiaľ druhý víkend ohrozí nejaká silná premiéra, je šanca na veľké čísla ešte nižšia.

Trhlina mala šťastie v tom, že 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa