Markíza a Joj si v nedeľu večer divácku priazeň podelili tentoraz takmer rovnakým dielom. V komerčnej cieľovke mal film Žoldnier 399-tisíc divákov, V siedmom nebi na Joj podľa informácií Mediálne.sk o sedem tisíc menej.

Aj trhové podiely boli prakticky na zhodnej úrovni – film na Markíze dosiahol share 30,7 percenta, šou s plnením snov s Vilom Rozborilom 30,5 percenta.

V siedmom nebi zároveň zaznamenalo dosiaľ najlepší výsledok spomedzi všetkých troch odvysielaných epizód. Okrem 12 – 54 dosiahlo najlepší rating aj v 12+, reláciu videlo dovedna 781-tisíc ľudí, akčný film na Markíze 560-tisíc. V univerzálnej cieľovke bolo V siedmom nebi najsledovanejším programom dňa.

V 12 – 54 mali najviac divákov Televízne noviny na Markíze, sledovalo ich 403-tisíc mladších divákov pri podiele 37,5 percenta.

V sobotu večer zvíťazila s filmom Smrtonosná pomsta Markíza, ktorá mala pred Joj tentoraz výraznejší náskok. Snímku, ktorá bola zároveň najsledovanejším programom dňa, videlo po 20:30 289-tisíc mladších divákov (27,4 %), Útek zo Sibíri na Joj 170-tisíc (17,6 %).

Jednotka s Poštou pre teba získala v komerčnej cieľovke 6,8 percenta, rovnaký share zaznamenala aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer so začiatkom o 21:45.

V piatok bola Jednotka rovnako ako pred týždňom trhovou dvojkou po 20:45 vďaka zábavno-súťažnej šou Milujem Slovensko. Tá mala v 12 – 54 priazeň 201-tisíc divákov (18,6 %), v 12+ program sledovalo 370-tisíc ľudí (19,7 %).

Najviac pozornosti televízneho publika pútala Farma – jej Duel si pozrelo 301-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,2 %), film Bournovo ultimátum na Joj uprednostnilo 145-tisíc mladších divákov pri podiele 14,1 percenta.

Pozícia najsledovanejšieho programu piatka patrila Televíznym novinám Markízy (325-tisíc divákov / share 38,5 % v 12 – 54).