Televízia Joj konkretizovala informácie o pripravovanej tretej popoludňajšej kvízovej hre, ktorá má odštartovať v septembri. "Bude sa volať Vojna slov a v programovej štruktúre je zaradená každý pracovný deň medzi súčasnými súťažami Riskuj! a Páli vám to?," povedala pre Mediálne.sk hovorkyňa televízie Tatiana Tóthová. O prípravách novej súťaže s moderátorom Vladom Voštinárom Mediálne.sk informovalo začiatkom tohto mesiaca.
Súťažné relácie patria medzi najvýkonnejšie off-time programy TV Joj, ich trhové podiely dlhodobo prevyšujú hodnotu dvadsiatich percent.
Vojna slov (War Of The Words) je licencovaný formát patriaci spoločnosti Granada International. Ide o formátovú novinku, ktorú britská spoločnosť predstavila v apríli na veľtrhu televízneho contentu MipTV 2007 vo francúzskom Cannes.
Podľa oficiálnych informácií spoločnosti Granada International ide o interaktívnu kvízovú hru o slovách a ich významoch. Štyria súťažiaci v štúdiu majú v prvej fáze za úlohu hádať slová na základe ich definícií.
Neskôr hľadajú definície smiešnych a čudných pojmov, pričom súťažiaci postupne vypadávajú. Vo finálovom kole hrá víťaz o "veľké peniaze", kedy sa snaží v časovom limite 90 sekúnd uhádnuť čo najväčší počet slov.
Vojnu slov bude TV Joj vyrábať in-house.