V závere jesennej sezóny vytiahla Markíza na obrazovku nové časti zábavnej relácie 2 na 1. Dlhoročná obľúbená šou s Adelou Vinczeovou a Danom Danglom sa na obrazovky vrátila po dlhšej prestávke. V aktuálnej šiestej sezóne však prekvapuje nižšou sledovanosťou, než na akú bola zvyknutá v minulosti. Oslabuje ju aj konkurencia Jojky, ktorá nasadila na stredajšie večery svoju emotívnu reláciu V siedmom nebi v jubilejnej desiatej sérii.

Nepriaznivý zvrat v diváckych preferenciách naznačoval už uplynulý týždeň, keď sa jasným víťazom stredajšieho večera (27.11.) stalo V siedmom nebi. Dojímavý príbeh mladej kadetky Mišky, ktorá po postrelení zostala pripútaná na invalidný vozík, sa stal najsledovanejším večerným nespravodajským programom. K obrazovkám Jojky pritiahol 371-tisíc divákov v univerzálnom publiku, v mladšej cieľovej skupine 13-55 dosiahol 5 % sledovanosť a podiel na trhu 19,7 %.

Prvá epizóda 2 na 1, v ktorej bola hostkou Zuzana Mauréry, skončila pre Markízu nepríjemným prekvapením, keď zaznamenala najhorší štart spomedzi jej jesenných noviniek. Pri obrazovkách bolo len 217-tisíc divákov, viac mali všetky podvečerné relácie, dokonca aj Jednotka STVR so svojimi večernými Vraždami na vrchu Sancy (293-tisíc).

Podpriemerné výsledky si prvá epizóda 2 na 1 pripísala aj v mladšom publiku 13-55, kde dosiahla sledovanosť len 4,1 % s nízkym podielom na trhu 16,3 %. Hlavný večerný program Markízy predbehli aj podvečerné Mama na prenájom a Bez servítky.

Mierny nárast, no stále podpriemer

Nepriaznivý trend potvrdila aj druhá epizóda 2 na 1, v ktorej bol hosťom obľúbený herec Milan Ondrík. Markíza ju odvysielala včera, 4. decembra 2024. K obrazovkám Markízy pritiahla 240-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. Hoci šou voči prvej epizóde pribudlo 23-tisíc divákov, stále sa jedná o podpriemer televízie. Markíza je so svojimi večernými premiérovými seriálmi a zábavnými programami zvyknutá na úplne iné čísla.

Hosťom 2 na 1 bol herec Milan Ondrík.
Zdroj: TV Markíza
Hosťom 2 na 1 bol herec Milan Ondrík.

Víťazom večera sa opäť stalo V siedmom nebi, ktoré si zvolilo 354-tisíc divákov. V prípade tohto programu však nastal úbytok divákov, sledovalo ho o 17-tisíc menej než uplynulý týždeň. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala podvečerná Mama na prenájom, ktorú si pozrelo o tisíc divákov viac (355-tisíc).

Viac divákov ako 2 na 1 mali okrem už spomenutých relácií Mama na prenájom a V siedmom nebi opäť aj podvečerné relácie Bez servítky (322-tisíc), Duel (300-tisíc), Všade dobre, doma naj (282-tisíc), ale aj večerná kriminálka Jednotky STVR Vraždy na ostrovoch Les Saintes (261-tisíc).

Slabé výsledky si 2 na 1 zopakovalo aj v mladšom publiku 13-55, kde dosiahlo sledovanosť 4,3 % a podiel na trhu len 18,0 %. V siedmom nebi zaznamenalo sledovanosť 5,1 % a podiel na trhu 21,9 %. Víťazom dňa v rámci nespravodajských relácií sa aj v tejto cieľovej skupine stala Mama na prenájom so sledovanosťou 5,2 % a podielom na trhu 23,8 %.

Hosťom 2 na 1 bol herec Milan Ondrík.
Zdroj: TV Markíza
Hosťom 2 na 1 bol herec Milan Ondrík.

Televízia Markíza uvedie zo šou 2 na 1 ešte jednu epizódu s hostkou Monikou Hilmerovou. Nakrútila aj epizódu, ktorej hosťom bol Michal Kovačič, tú však už neodvysiela. „Vzhľadom na to, že Michal Kovačič už nie je zamestnancom televízie Markíza, danú epizódu z pochopiteľných dôvodov neodvysielame,“ uviedla televízia.

jojka, joj,
Neprehliadnite

Tento seriál možno porazí Dunaj! Jojka odhalila svoju novinku. Poznáme dátum štartu

Dominika Kavaschová a Braňo Deák v seriálovej novinke Najvyšší čas.
Neprehliadnite

Nechce sa vám čakať na premiéru na Jojke? Seriál známej herečky si môžete pozrieť v predstihu

televízor
Neprehliadnite

Veľké odhalenie: STVR štartuje nový seriál. Toto nahradí úspešný Čas nádejí!

Superstar stále nemá istý návrat na obrazovky.
Neprehliadnite

Vianoce na Markíze: Opäť má v rukách tromf na Slovákov! Nechýbajú lákavé filmové premiéry

jojka, joj,
Neprehliadnite

Vianoce na Jojke: Televízia vyrukuje s najsilnejšou ponukou za posledné roky

Adela Vinczeová, Adela,
Neprehliadnite

Boj o Adelu: Z Markízy môže zmiznúť, konkurencia sa o ňu ide potrhať. Kde má istú budúcnosť?

Televízia JOJ sa rozhodla experimentovať s Nákupnými maniačkami.
Neprehliadnite

Katastrofálny víkend na Jojke: Najväčšie jesenné ťaháky tesne pred koncom úplne pohoreli

logo Voyo
Neprehliadnite

Neuveriteľný míľnik Voyo: Predplatitelia raketovo pribúdajú, s novinkami chce zaujať ďalších