V závere jesennej sezóny vytiahla Markíza na obrazovku nové časti zábavnej relácie 2 na 1. Dlhoročná obľúbená šou s Adelou Vinczeovou a Danom Danglom sa na obrazovky vrátila po dlhšej prestávke. V aktuálnej šiestej sezóne však prekvapuje nižšou sledovanosťou, než na akú bola zvyknutá v minulosti. Oslabuje ju aj konkurencia Jojky, ktorá nasadila na stredajšie večery svoju emotívnu reláciu V siedmom nebi v jubilejnej desiatej sérii.
Nepriaznivý zvrat v diváckych preferenciách naznačoval už uplynulý týždeň, keď sa jasným víťazom stredajšieho večera (27.11.) stalo V siedmom nebi. Dojímavý príbeh mladej kadetky Mišky, ktorá po postrelení zostala pripútaná na invalidný vozík, sa stal najsledovanejším večerným nespravodajským programom. K obrazovkám Jojky pritiahol 371-tisíc divákov v univerzálnom publiku, v mladšej cieľovej skupine 13-55 dosiahol 5 % sledovanosť a podiel na trhu 19,7 %.
Prvá epizóda 2 na 1, v ktorej bola hostkou Zuzana Mauréry, skončila pre Markízu nepríjemným prekvapením, keď zaznamenala najhorší štart spomedzi jej jesenných noviniek. Pri obrazovkách bolo len 217-tisíc divákov, viac mali všetky podvečerné relácie, dokonca aj Jednotka STVR so svojimi večernými Vraždami na vrchu Sancy (293-tisíc).
Podpriemerné výsledky si prvá epizóda 2 na 1 pripísala aj v mladšom publiku 13-55, kde dosiahla sledovanosť len 4,1 % s nízkym podielom na trhu 16,3 %. Hlavný večerný program Markízy predbehli aj podvečerné Mama na prenájom a Bez servítky.
Mierny nárast, no stále podpriemer
Nepriaznivý trend potvrdila aj druhá epizóda 2 na 1, v ktorej bol hosťom obľúbený herec Milan Ondrík. Markíza ju odvysielala včera, 4. decembra 2024. K obrazovkám Markízy pritiahla 240-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. Hoci šou voči prvej epizóde pribudlo 23-tisíc divákov, stále sa jedná o podpriemer televízie. Markíza je so svojimi večernými premiérovými seriálmi a zábavnými programami zvyknutá na úplne iné čísla.

Víťazom večera sa opäť stalo V siedmom nebi, ktoré si zvolilo 354-tisíc divákov. V prípade tohto programu však nastal úbytok divákov, sledovalo ho o 17-tisíc menej než uplynulý týždeň. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala podvečerná Mama na prenájom, ktorú si pozrelo o tisíc divákov viac (355-tisíc).
Viac divákov ako 2 na 1 mali okrem už spomenutých relácií Mama na prenájom a V siedmom nebi opäť aj podvečerné relácie Bez servítky (322-tisíc), Duel (300-tisíc), Všade dobre, doma naj (282-tisíc), ale aj večerná kriminálka Jednotky STVR Vraždy na ostrovoch Les Saintes (261-tisíc).
Slabé výsledky si 2 na 1 zopakovalo aj v mladšom publiku 13-55, kde dosiahlo sledovanosť 4,3 % a podiel na trhu len 18,0 %. V siedmom nebi zaznamenalo sledovanosť 5,1 % a podiel na trhu 21,9 %. Víťazom dňa v rámci nespravodajských relácií sa aj v tejto cieľovej skupine stala Mama na prenájom so sledovanosťou 5,2 % a podielom na trhu 23,8 %.

Televízia Markíza uvedie zo šou 2 na 1 ešte jednu epizódu s hostkou Monikou Hilmerovou. Nakrútila aj epizódu, ktorej hosťom bol Michal Kovačič, tú však už neodvysiela. „Vzhľadom na to, že Michal Kovačič už nie je zamestnancom televízie Markíza, danú epizódu z pochopiteľných dôvodov neodvysielame,“ uviedla televízia.

Tento seriál možno porazí Dunaj! Jojka odhalila svoju novinku. Poznáme dátum štartu

Nechce sa vám čakať na premiéru na Jojke? Seriál známej herečky si môžete pozrieť v predstihu

Veľké odhalenie: STVR štartuje nový seriál. Toto nahradí úspešný Čas nádejí!

Vianoce na Markíze: Opäť má v rukách tromf na Slovákov! Nechýbajú lákavé filmové premiéry

Vianoce na Jojke: Televízia vyrukuje s najsilnejšou ponukou za posledné roky

Boj o Adelu: Z Markízy môže zmiznúť, konkurencia sa o ňu ide potrhať. Kde má istú budúcnosť?

Katastrofálny víkend na Jojke: Najväčšie jesenné ťaháky tesne pred koncom úplne pohoreli
